Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lovevalser schreef:Ik weet dat er bij ons op school een aantal food studies worden gegeven. Ik zit op de has. Ik geloof dat als je klaar bent je altijd snel een vaan hebt
Milando schreef:Ik studeer Voedingsmiddelentechnologie op het Van Hall Larenstein in Leeuwarden. Wat wil je precies weten?
Danielleeee_ schreef:Ik heb op de HAS gezeten voor de opleiding Management van de Leefomgeving, maar heb wel eens samengewerkt met mensen van de studies Voedingsmiddelentechnologie en Food Design. Misschien is dat iets
LiannePuthzy schreef:Milando schreef:Ik studeer Voedingsmiddelentechnologie op het Van Hall Larenstein in Leeuwarden. Wat wil je precies weten?
Verschillende ervaringen van de verschillende studies en scholenDanielleeee_ schreef:Ik heb op de HAS gezeten voor de opleiding Management van de Leefomgeving, maar heb wel eens samengewerkt met mensen van de studies Voedingsmiddelentechnologie en Food Design. Misschien is dat iets
Vorig jaar ben ik bij de open dag van de Has geweest. Foodinnovation sprak mij erg aan, maar international food&agribuisness en levensmiddelen technologie ook