Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nine1987

Berichten: 8354
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 17:38

hagelslag schreef:
Heerlijk, een marathon/recreatie karretje verkopen.
Voor het beeld een foto met de pony die wij ervoor hadden staan.
En dan een mailtje krijgen met de vraag of de pony ook te koop is.noooooo lieve mensen het is zodat je kunt zien hoe het eruit ziet als er een pony van 1.40 voorstaat



Ik zou echt vragen wat ze bieden.. Ik ben gek op mijn paarden, maar voor de juiste prijs is alles te koop.. :')

Saul

Berichten: 9668
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 17:39

Oh nee. Hier is alles te koop behalve levende haven :o

nine1987

Berichten: 8354
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:08

Als iemand mij 15.000 biedt voor mijn koets + paard, dan gaat er een strikje om hoor.. :))

Saul

Berichten: 9668
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:21

Nee hier niet :D

Geld is niet alles. Als ik zie hoeveel liefde ik er uit haal. Dat is me meer waard dan geld.

Maar we dwalen af :D

hagelslag
Berichten: 9189
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:36

nine1987 schreef:
hagelslag schreef:
Heerlijk, een marathon/recreatie karretje verkopen.
Voor het beeld een foto met de pony die wij ervoor hadden staan.
En dan een mailtje krijgen met de vraag of de pony ook te koop is.noooooo lieve mensen het is zodat je kunt zien hoe het eruit ziet als er een pony van 1.40 voorstaat



Ik zou echt vragen wat ze bieden.. Ik ben gek op mijn paarden, maar voor de juiste prijs is alles te koop.. :')



Helaas word het karretje verkocht omdat de merrie niet meer fit is. Dus noooo word niet verkocht

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 21:38

Hier maar een gok gedaan...

Had een gezocht advertentie geplaatst waarbij een mevrouw reageerde dat ze daar nog 12 van heeft staan waarvan 1 ervan was die ik zocht. De foto's die ze stuurde waren niet van beste kwaliteit ma wel nog helemaal geseald.

Mevrouw is nog maar 1 maand actief. Daar zat ik wat mee..

Met wat twijfels toch het bedrag overgemaakt! Ben namelijk al een tijdje opzoek naar dit product! Nu maar hopen dat ik het daadwerkelijk binnen krijg..

Nu maar afwachten! _/-\o_

wend2009

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-02-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 21:59

Mario kart de luxe is ook een drama denk in een maand tijd al 10 oplichters gevonden.
Zo jammer dat mensen zo zijn ben blij het gewoon op te halen en niet te laten verzenden

Niqui

Berichten: 2189
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 08:17

HxSunlight schreef:
Hier maar een gok gedaan...

Had een gezocht advertentie geplaatst waarbij een mevrouw reageerde dat ze daar nog 12 van heeft staan waarvan 1 ervan was die ik zocht. De foto's die ze stuurde waren niet van beste kwaliteit ma wel nog helemaal geseald.

Mevrouw is nog maar 1 maand actief. Daar zat ik wat mee..

Met wat twijfels toch het bedrag overgemaakt! Ben namelijk al een tijdje opzoek naar dit product! Nu maar hopen dat ik het daadwerkelijk binnen krijg..

Nu maar afwachten! _/-\o_

Was gelijk oversteken niet een optie geweest?

Artimes

Berichten: 499
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 09:33

Niqui schreef:
HxSunlight schreef:
Hier maar een gok gedaan...

Had een gezocht advertentie geplaatst waarbij een mevrouw reageerde dat ze daar nog 12 van heeft staan waarvan 1 ervan was die ik zocht. De foto's die ze stuurde waren niet van beste kwaliteit ma wel nog helemaal geseald.

Mevrouw is nog maar 1 maand actief. Daar zat ik wat mee..

Met wat twijfels toch het bedrag overgemaakt! Ben namelijk al een tijdje opzoek naar dit product! Nu maar hopen dat ik het daadwerkelijk binnen krijg..

Nu maar afwachten! _/-\o_

Was gelijk oversteken niet een optie geweest?


Als ze een lege doos of toch verkeerde opstuurt heb je niks aan gelijk oversteken helaas

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 11:37

Niqui schreef:
HxSunlight schreef:
Hier maar een gok gedaan...

Had een gezocht advertentie geplaatst waarbij een mevrouw reageerde dat ze daar nog 12 van heeft staan waarvan 1 ervan was die ik zocht. De foto's die ze stuurde waren niet van beste kwaliteit ma wel nog helemaal geseald.

Mevrouw is nog maar 1 maand actief. Daar zat ik wat mee..

Met wat twijfels toch het bedrag overgemaakt! Ben namelijk al een tijdje opzoek naar dit product! Nu maar hopen dat ik het daadwerkelijk binnen krijg..

Nu maar afwachten! _/-\o_

Was gelijk oversteken niet een optie geweest?



Ze had op mijn (gezocht) advertentie gereageerd. Weet niet of je dan ook als je op een advertentie reageert een betaalverzoek kan sturen?

Magoed nee. Ik heb een rekening gekregen naar waar ik het op heb overgemaakt. Toen ik bericht stuurde het overgemaakt te hebben niks meer gehoord. Ook geen groene vinkjes.. het is maar afwachten en anders voor mij ook laatste keer dat ik via een gezocht advertentie iets van iemand ga kopen..

En nooit meer overmaken naar iemand zijn rekening en maar alleen nog doen via gelijk over steken.. maar dan inderdaad is het nog de gok of je het product waar je voor hebt betaald daadwerkelijk verstuurd krijgt..

Jammer dat je nog moeilijk iemand kan vertrouwen via marktplaats.. zelf kijk ik altijd hoelang iemand actief is op marktplaats zodat ik meer zekerheid heb. Maar omdat ik het product al een tijdje zocht de gok gedaan.. maar ben bang dat het een verkeerde gok was..

We gaan het zien! En anders dikke pech en niet weer doen. :n

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:39

Citaat:
Ze had op mijn (gezocht) advertentie gereageerd. Weet niet of je dan ook als je op een advertentie reageert een betaalverzoek kan sturen?

Magoed nee. Ik heb een rekening gekregen naar waar ik het op heb overgemaakt. Toen ik bericht stuurde het overgemaakt te hebben niks meer gehoord. Ook geen groene vinkjes.. het is maar afwachten en anders voor mij ook laatste keer dat ik via een gezocht advertentie iets van iemand ga kopen..

En nooit meer overmaken naar iemand zijn rekening en maar alleen nog doen via gelijk over steken.. maar dan inderdaad is het nog de gok of je het product waar je voor hebt betaald daadwerkelijk verstuurd krijgt..

Jammer dat je nog moeilijk iemand kan vertrouwen via marktplaats.. zelf kijk ik altijd hoelang iemand actief is op marktplaats zodat ik meer zekerheid heb. Maar omdat ik het product al een tijdje zocht de gok gedaan.. maar ben bang dat het een verkeerde gok was..

We gaan het zien! En anders dikke pech en niet weer doen. :n


De volgende keer die persoon even een advertentie aan laten maken, dan had die je daarop een betaalverzoek kunnen sturen. Wat je wel kan doen is het volgende week melden bij Marktplaats, dan wordt het account in de gaten gehouden.

dalena

Berichten: 3147
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:22

Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?

Matheno

Berichten: 7958
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:24

dalena schreef:
Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?


Lastig.

Als het kamp enigzins dichtbij voor mij zou zijn, en het bedrag wat ik in mijn hoofd had sowieso al niet te hoog was, dan had ik het gebracht met een lekker pak koekjes erbij.

Ik heb net mijn Panasonic camera op MP geplaatst. Ben benieuwd hoeveel spam berichten er dit keer komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:51

dalena schreef:
Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?


Wat wil je er voor hebben?

Klinkt banketstaaf maar een PSP is geen eerste levensbehoefte en wat had je gedaan als dit mailtje van een moeder in de bijstand was geweest?

Ladygiroc

Berichten: 5092
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:58

dalena schreef:
Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?


Niks, ik ben niet gevoelig voor zielige verhalen.
Daarbij bepaal ik liever zelf via of wat ik op welke manier dan ook steun.
Moet er zelf ook hard voor werken denk ik altijd maar.

Justme_Lisaa

Berichten: 2179
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:59

dalena schreef:
Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?


Wie zegt dat hij überhaupt in een AZC woont?

Ik geloof zulke verhalen standaard al niet :n

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:01

dalena schreef:
Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?



Mail sturen van kom gras maaien,heg knippen of whatever en dan mag je het voor 20,- meenemen.

Vaak haken ze dan al af.

Bovendien iedereen kan typen dat ze ergens zitten en kinderen hebben,ik ben daar niet zo gevoelig voor.

Kortom,ik zou waarschijnlijk niet eens terug reageren.

dalena

Berichten: 3147
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:13

Heb op zijn Facebook profiel gekeken. Want hij had gereageerd op facebook. En het ziet er niet uit alsof hij op een AZC zit. Oké, ik mag niet oordelen,maar toch. Ik heb gevraagd waar hij woont. Daar nog geen reactie op.
Ik had zelf 50euro ingedachten. Maar het is lastig om een vraagprijs te hebben omdat ik niet weet wat het waard is, haha.

Isabel

Berichten: 2272
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:14

dalena schreef:
Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?

Hoeveel is zo’n ding nog waard?

dalena

Berichten: 3147
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:27

Dat weet ik dus niet precies. Ik zie advertenties van 45 euro voor alleen het apparaat zelf zonder spellen. Maar ook van 50 inclusief spellen. Het ligt ook aan de spellen denk ik

BigOne
Berichten: 38511
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:34

Ik ben wel verbaasd hoe veel mensen via wattsapp verder praten . Ik vertik het om mijn mobiele nummer te geven.

belle_boef

Berichten: 10765
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:38

bigone schreef:
Ik ben wel verbaasd hoe veel mensen via wattsapp verder praten . Ik vertik het om mijn mobiele nummer te geven.


Ik indd ook. De chat van marktplaats werkt je zo snel.

BigOne
Berichten: 38511
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:03

belle_boef schreef:
bigone schreef:
Ik ben wel verbaasd hoe veel mensen via wattsapp verder praten . Ik vertik het om mijn mobiele nummer te geven.


Ik indd ook. De chat van marktplaats werkt je zo snel.


Zeker, wanneer ik de vraag krijg kunnen we via telefoon verder weiger ik altijd. Wel netjes dus antwoord dat ik graag alles via mp app doe. Negen van de tien keer zijn ze dan niet geïnteresseerd meer,, dan weet ik genoeg. Tikkies doe ik ook niet, gewoon op de rekening of via mp zonder gelijk oversteken.

thirteenn

Berichten: 2085
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:16

dalena schreef:
Reactie op psp: 20 Euro alsjeblieft accept.
Ik woone in kamp AZC. Kinder blij.. please please...


Wat doen jullie hiermee?

Ik had een keer een polaroid camera tekoop staan, kreeg een heel berichtje van een moeder dat haar dochtertje al 5 euro had gespaard en die heel graag wou. Ja sorry hoor, spaar maar door. Ik ben niet gevoelig voor dat soort verhaaltjes. het is geen eerste levensbehoefte + ik kan het geld geld goed gebruiken. :+

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:18

Deze week een fijne ervaring gehad, was met spoed op zoek naar een bit voor ons peerdie (waar anders voor :Y) )
En deed op een mooi Sprenger Aurigan bit een bod van 25, en was meteen akkoord, verzendkosten 4,50 zei de verkoopster, meteen overgemaakt, en de volgende dag al in huis, super blij mee!