noviceh schreef:Ikea? Kom je op pinterest ook veel leuke, betaalbare ideeën tegen.
zat ik inderdaad te kijken, maar tot nu toe niet echt mijn stijl tegen gekomen
Ricie schreef:Oooh interessant! Ik kom even volgen, wellicht inspiratie opdoen. Ik ben aan het kijken voor een nieuw bureau, met alles er op en eraan. Hier gaat de komende tijd heel veel vervangen worden, ook veel apparatuur, computers, schermen.....om de ideale werkplek te creëren. Dus ik kom even meelezen, momenteel is het zo een rotzooi dat het niet gaat, maar als het opgeruimd is zal ik eens een foto maken van mijn huidige bureau/werkplek. Saai, kaal en veel te vol!
Heel herkenbaar! heb hier net mijn apparatuur vervangen, dus dan moet alles eromheen ook eens aangepast worden!
Telpeva schreef:Ik heb een random 'gewoon' houten bureau met wit ikea hemnes opzetstuk, geen duidelijke foto's van (ivm verhuizing, ik kan ze dus ook niet maken) maar een beeldscherm past in die hemnes omhouw en een toetsenbord past daar dan ook onder. Omdat ik veel teken en de ruimte nodig heb vind ik dat wel zo prettig want zo kan ik makkelijk en snel switchen van bezigheid. Een kant van de hemnes is mijn pennenbak, ik heb hem volgepropt met kleine individuele vierkante pennenbakjes zodat de pennen horizontaal liggen. Wanneer ik in de tuin wil werken of op de bank dan neem ik de gewenste pennenbakjes mee

Ikea hemnes bureau met opzetstuk
https://www.ikea.com/nl/nl/p/hemnes-bur ... s29000504/Oude foto van de mijne die toevallig nog online staat:
[
Afbeelding ]
Mijn bureau zo kan in een paar tellen een computermeubel zijn, of een groot open leeg bureau met plaats voor papier tot pakweg A2 formaat. Ik zal erbij zeggen dat mijn bureau zelf niet van ikea hemnes is, mijne is nog een slag groter en dieper want ik hou van veel werkoppervlak. De bovenkant van mijn ombouw staat vol met frutsels, zoals beeldjes, kaarsen

Netjes opgeruimd zo!
Ricie schreef:Dat klinkt wel heel praktisch gedaan inderdaad! Ik ben momenteel nog heel erg aan het orienteren naar wat ik praktisch vind. Heb nu een 60cm diep blad en ik wil naar 80, wil een hoekbureau weer. Maar die zijn lastig te vinden naar mijn wens en nog een leuke prijs
Ik heb zelfs maar 48
denk dat 80 iets te groot wordt voor mijn ruimte. maar wil zeker weten 60 cm!
Samo schreef:[ [url=m/5DZn65.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je mijn bureau, gemaakt van een hele oude deur en een glasplaat erop.
Wat enorm mooi!!!
Ricie schreef:Jaaa precies, zelf een bureau maken zit ook wel in mijn overweging inderdaad.
Dit is mijn huidige bureau:
[ [url=m/zyBQXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Erg mooie spulletjes 
8nnemiek schreef:Dat voorbeeld is heet gaaf zeg! Ik ben ook gek op hout.
Zelf heb ik mijn werkruimte een paar jaar geleden eens flink aangepakt:
Voor
[ [url=m/XRkjpI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/E0PAPY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KbME3H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U8Wazy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo wat een verbetering en leuk met die kistjes! Wat voor bureau blad heb je op de onderste foto?
xSwanHeart schreef:Hier zo'n beetje de goedkoopste optie die er is

Vind het zelf heel fijn dat er zo weinig staat, heb echt behoefte aan een zo rustig mogelijke werkplek.
[ [url=m/Dx6WIc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi!
Mijn werkplekje: Vind de sfeer opzich wel fijn, maar is echt te klein, vooral als ik op iPad wil schrijven bij mijn iMac