Albert Heijn beschikbaarheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AylaL

Albert Heijn beschikbaarheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 13:33

Hallo,
Ik heb een kort vraagje omtrend beschikbaarheid bij de Albert heijn.
Ik heb het een tijdje geleden een nieuwe beschikbaarheid ingevuld maar deze is afgekeurd, terwijl deze heel erg lijkt op mijn beschikbaarheid van nu. Maar ik sta nu telkens op vrijdagen ingepland wanneer ik echt niet kan (want dna heb ik gewoon les).
Nu probeer ik weer een nieuwe beschikbaarheid door te geven maar hij geeft telkens aan dat ik voor die week geen beschikbaarheid kan invullen...

verootjoo

Re: Albert Heijn beschikbaarheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:34

Waarom vraag je dat op bokt ipv gewoon aan je leidinggevende :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:35

Misschien kan je het filiaal waar je werkt even bellen met deze vraag?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:38

Gewoon bij je leidinggevende aangeven idd, ze kunnen je niet verplichten te gaan spijbelen voor werk dat zou een beetje raar zijn.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 13:45

verootjoo schreef:
Waarom vraag je dat op bokt ipv gewoon aan je leidinggevende :?

Die zie ik vanavond maar wou het hier ook even snel vragen

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 14:25

Hoe ver van te voren heb je je beschikbaarheid aangepast? Als in, was het rooster er al?
Of heb je het ver van te voren aangegeven?
Want het wordt wel lastig als je bwz zondag hebt aangegeven dat je vanaf dan alle vrijdagne niet meer kan werken.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 14:43

LoveBodin schreef:
Hoe ver van te voren heb je je beschikbaarheid aangepast? Als in, was het rooster er al?
Of heb je het ver van te voren aangegeven?
Want het wordt wel lastig als je bwz zondag hebt aangegeven dat je vanaf dan alle vrijdagne niet meer kan werken.

Ik had mijn beschikbaarheid voor over 3/4 weken gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:08

Maar als je dat 3/4 weken van tevoren aangeeft en dan toch op het laatste moment weer niet, dan kan ik mij voorstellen dat je werkgever daar niet van is gediend.
Als er langere tijd tussen zit is het irreëel van je werkgever.

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:56

Je moet altijd de datum in Go! aanpassen naar 4 weken verder. Dus in dit geval is het week 43, dan kan je beschikbaarheid pas ingaan vanaf maandag week 48.
Als het goed is zou het dan moeten lukken. Maar sowieso even contact opnemen met je TL hoor, want school gaat gewoon voor. Zorg er wel voor dat je het tijdig aangeeft als je niet kan, dan kunnen we (als TLs) altijd proberen iets te regelen.

Wat je sowieso kan doen is je schoolrooster invullen in Go!MW, dan kunnen je leidinggevenden je überhaupt niet inplannen op die tijden :) Dat is iets nieuws bij Go! wat ze onlangs hebben ingevoerd dus daar kun je gebruik van maken.
Mocht je nog andere vragen hebben dan mag je me ook een PB sturen als je wil, ik ben zelf TL bij AH. :)

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 16:00

Renee1991 schreef:
Maar als je dat 3/4 weken van tevoren aangeeft en dan toch op het laatste moment weer niet, dan kan ik mij voorstellen dat je werkgever daar niet van is gediend.
Als er langere tijd tussen zit is het irreëel van je werkgever.

Ik had 3/4 weken van te voren ingevuld en niet veranderd. Alleen heb nu pas antwoord terug gekregen na 2 weken dat het niet kan

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 16:00

Aulaantje_x schreef:
Je moet altijd de datum in Go! aanpassen naar 4 weken verder. Dus in dit geval is het week 43, dan kan je beschikbaarheid pas ingaan vanaf maandag week 48.
Als het goed is zou het dan moeten lukken. Maar sowieso even contact opnemen met je TL hoor, want school gaat gewoon voor. Zorg er wel voor dat je het tijdig aangeeft als je niet kan, dan kunnen we (als TLs) altijd proberen iets te regelen.

Wat je sowieso kan doen is je schoolrooster invullen in Go!MW, dan kunnen je leidinggevenden je überhaupt niet inplannen op die tijden :) Dat is iets nieuws bij Go! wat ze onlangs hebben ingevoerd dus daar kun je gebruik van maken.
Mocht je nog andere vragen hebben dan mag je me ook een PB sturen als je wil, ik ben zelf TL bij AH. :)

Yes bedankt! :D