Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LoveBodin schreef:Hoe ver van te voren heb je je beschikbaarheid aangepast? Als in, was het rooster er al?
Of heb je het ver van te voren aangegeven?
Want het wordt wel lastig als je bwz zondag hebt aangegeven dat je vanaf dan alle vrijdagne niet meer kan werken.
Dat is iets nieuws bij Go! wat ze onlangs hebben ingevoerd dus daar kun je gebruik van maken.
Renee1991 schreef:Maar als je dat 3/4 weken van tevoren aangeeft en dan toch op het laatste moment weer niet, dan kan ik mij voorstellen dat je werkgever daar niet van is gediend.
Als er langere tijd tussen zit is het irreëel van je werkgever.
Aulaantje_x schreef:Je moet altijd de datum in Go! aanpassen naar 4 weken verder. Dus in dit geval is het week 43, dan kan je beschikbaarheid pas ingaan vanaf maandag week 48.
Als het goed is zou het dan moeten lukken. Maar sowieso even contact opnemen met je TL hoor, want school gaat gewoon voor. Zorg er wel voor dat je het tijdig aangeeft als je niet kan, dan kunnen we (als TLs) altijd proberen iets te regelen.
Wat je sowieso kan doen is je schoolrooster invullen in Go!MW, dan kunnen je leidinggevenden je überhaupt niet inplannen op die tijdenDat is iets nieuws bij Go! wat ze onlangs hebben ingevoerd dus daar kun je gebruik van maken.
Mocht je nog andere vragen hebben dan mag je me ook een PB sturen als je wil, ik ben zelf TL bij AH.