[GZ] Lekvrije isolerende thermosbeker voor thee/koffie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

[GZ] Lekvrije isolerende thermosbeker voor thee/koffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 17:22

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goede thermosbeker voor koffie en thee! Ik heb wel een aantal reviews gelezen (ANWB, radar, en nog wat andere) maar kom er niet helemaal uit, dus vroeg ik me af of mensen hier misschien goede ervaringen hebben met hun thermosbeker! Heb nu een Chilly's maar die is helaas (absoluut niet) lekvrij.

Mijn eis is dat deze lekvrij moet zijn (dus als die omvalt of op zijn zij ligt in mijn tas dat de inhoud er niet uit mag druppelen) en dat de inhoud lang zijn temperatuur behoudt. Voorkeuren -maar geen moetjes- zijn verder dat deze onder het koffieapparaat past en in de koffiehouder in de auto :j. Qua inhoud dacht ik aan 350-450ml ergens.

Brand los! *\%/*

Deze ben ik tegengekomen:
- Klean Kanteen (zegt lekvrij te zijn maar reviews claimen anders)
- Tefal/Emsa Travel Mug
- Hema Coffee to Go
- Contigo Pinnacle
- Thermos King

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:27

Laatst bijgewerkt door Sharani op 21-10-19 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:28

Contigo west loop zijn mijn favo's!! Ik heb er al verschillende gehad en ze lekken echt nooit. :D

Ik geef ze ook regelmatig als cadeau omdat ze zo fijn zijn.

Dioxide

Re: [GZ] Lekvrije isolerende thermosbeker voor thee/koffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:42

Stanley thermosflessen, topdingen!

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:58

SinneJ schreef:
Contigo west loop zijn mijn favo's!! Ik heb er al verschillende gehad en ze lekken echt nooit. :D

Die heb ik ook !
Ooit eens cadeau gekregen van het werk, daarna toch nog extra bijgehaald :7

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 17:59

Kmbrly schreef:
SinneJ schreef:

Die heb ik ook !
Ooit eens cadeau gekregen van het werk, daarna toch nog extra bijgehaald :7

Ik zag de aria en pinnacle dus ook, enig idee wat het verschil tussen die drie is?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:05

Rubytec heeft een fijne thermosbeker. Blijft goed warm en lekt niet.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:06

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:09

Hema!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:13

Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 21-10-19 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:15

Ik heb zelf de TK Wide van Klean Kanteen. Qua isolatie echt top. +:)+ Ik heb er ook een thermosfles en soort van dopper van.

Van dat lekken... Niet goed getest. Ik probeer hem toch altijd beetje fatsoenlijk rechtop in tas/auto te houden. :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:28

Deze tefal thermosbeker: KLIK
<3

Ik vond hem altijd te duur, maar vorig jaar kreeg ik hem kado, en waaw wat is dat ding fijn! Lekt geen druppel, houdt dranken echt enorm lang warm of koud, heel makkelijk schoon te maken, geen bijsmaakjes, en hij drinkt enorm fijn.
Ik ga binnenkort nog een grotere maat bestellen, want dat is het enige nadeel. Er gaat voor mij net niet genoeg in.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:30

8nnemiek schreef:
<3

Ik vond hem altijd te duur, maar vorig jaar kreeg ik hem kado, en waaw wat is dat ding fijn! Lekt geen druppel, houdt dranken echt enorm lang warm of koud, en hij drinkt enorm fijn.
Ik ga binnenkort nog een grotere maat bestellen, want dat is het enige nadeel. Er gaat voor mij net niet genoeg in.

Deze heb ik ook, maar dan in het roze! Mijn vriend heeft hem in het groen en we zijn er heel tevreden mee! Enkele collega’s van hem hebben hem ook en zijn ook tevreden.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 18:31

8nnemiek schreef:
<3

Ik vond hem altijd te duur, maar vorig jaar kreeg ik hem kado, en waaw wat is dat ding fijn! Lekt geen druppel, houdt dranken echt enorm lang warm of koud, heel makkelijk schoon te maken, geen bijsmaakjes, en hij drinkt enorm fijn.

Lekt die ook niet als die bijv op z’n zij ligt en niet helemaal vol zit? En deze is precies als de emsa volgens mij!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:32

Ik heb deze, en echt al regelmatig met tas en al laten vallen of plat in mijn tas gehad en lekt helemaal niet.

Je moet alleen wel geduld hebben voordat je kunt drinken want hij isoleert echt extreem goed, dus ik kan pas uren later drinken :')

https://www.hema.nl/koken-tafelen/meene ... 0289ae015e

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:35

Hier een tevreden gebruiker van de klean kanteen. Ik gooi m los in mijn tas en hij heeft nog geen één keer gelekt :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:36

IMANDRA schreef:
Lekt die ook niet als die bijv op z’n zij ligt en niet helemaal vol zit? En deze is precies als de emsa volgens mij!

Je moet na het vullen even de dop sluiten en dan even op z'n kop houden. Dan valt de laatste druppel eruit. En ook na het drinken, dicht drukken en dan nog even de laatste druppel opdrinken. Die blijft in de rand zitten. Maar verder is het helemaal dicht. Ik gooi em meestal op de autostoel :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:44

Sharani schreef:
Heb ook een thermo beker van Nespresso maar die is niet 100 % lekvrij en houd minder lang warm. Al is het best een goede beker.

Dit herken ik helemaal niet. Ik zweer bij mijn Nespresso thermosbeker. Mijn koffie blijft achterlijk lang warm en 100% lekvrij. Mijn man heeft er een van Rubytec en is daar ook erg over te spreken.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:55

Ik heb 3jr terug de goedkoopste van de Hema gekocht, intensief gebruikt maar nooit problemen gehad.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:03

SinneJ schreef:

Dit! Niet verder kijken maar deze kopen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Ik gebruik hem al zeven jaar (!) iedere doordeweekse dag. Blijft 1,5 uur gloeiend heet en 5/6 uur prima warm. Drinkt ideaal door het kleine drinkgat en lekt niet. Makkelijk schoon te maken ook. Heb recent een tweede aangeschaft omdat ik er ook een voor mijn latte’s wilde.

https://www.bol.com/nl/p/contigo-west-l ... gIBo_D_BwE Bij de Bijenkorf hebben ze trouwens vaak kortingsacties ervoor :)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:16

Ik heb een Tefal travel mug en die is lekvrij en de eerste 3 uur brand ik mijn mond zowat nog aan de thee als ik wil drinken.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:17

IMANDRA schreef:
8nnemiek schreef:
<3

Deze heb ik dus ook. Z'n geld echt dubbel en dwars waard.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:54

[code][/code]
IMANDRA schreef:
8nnemiek schreef:
<3

Bij ons niet. En tefal en emsa zijn hetzelfde merk :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:45

Selka schreef:
Hier een tevreden gebruiker van de klean kanteen. Ik gooi m los in mijn tas en hij heeft nog geen één keer gelekt :)

Welke heb jij? Ook de TK Wide of de voorloper ervan?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:02

Ik heb de classic insulated. Geen idee of dat de voorloper is?