Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
petitparis schreef:Ik heb mijn Kobo Aura inmiddels ook zo'n 3-4 jaar en ken dit probleem totaal niet. Het enige wat ik de laatste maanden heb is dat als de batterij onder 15% gaat, dat hij vastloopt en pas na opladen weer normaal functioneert. Maar het is een kleine moeite om iets sneller te herladen.
en touchscreen, maar die doet het keurig al zijn er wat kleine dingen die ik liever anders zou hebben/gewend ben. MarJon schreef:Ik heb een Kobo Aura H2O Edition 2. Ik blijf echter houden dat de voorgaande pagina's door blijven schijnen. De cover blijft dus ook doorschijnen, waardoor het lastig leest. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? Na een paar pagina's is het vaak weer goed, maar soms ook niet dus.
tamary schreef:MarJon schreef:Ik heb een Kobo Aura H2O Edition 2. Ik blijf echter houden dat de voorgaande pagina's door blijven schijnen. De cover blijft dus ook doorschijnen, waardoor het lastig leest. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? Na een paar pagina's is het vaak weer goed, maar soms ook niet dus.
refresh instellen op elke pagina volgens mij, zou bij algemene instellingen moeten staan als het kan.
Ik stond al bijna bij de Media Markt om hem terug te brengen
Mijn Aura kostte jan '16 €89 en nu een Klara voor €129 en uiteraard ook weer extra service erbij gekocht
Niece schreef:Ik heb een Kobo Clara HD, heel fijn ding! Het enige (grote!) minpunt is dat mijn macbook hem niet ziet. Ik kan dus geen boeken via mijn macbook op m'n e-reader zetten![]()
Daar gebruik ik dus de Windows computer voor.