Ik hoop dat iemand raad weet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik weet dat je met excel echt heel veel kan ja, dat programma wordt zo onderschat. Nu zie ik alleen dat het bestand heel veel rijen bevat. Als een lid (zeg even Piet) nu 14x geweest is in een jaar zijn er 14 rijen van Piet. Kan ik excel dat ook automatisch laten tellen? Dat er achter Piet een kolom/cel staat met 14? 
hazel schreef:Zo snelle reacties! Dat is dus mogelijk, ik ga eens kijkenIk weet dat je met excel echt heel veel kan ja, dat programma wordt zo onderschat. Nu zie ik alleen dat het bestand heel veel rijen bevat. Als een lid (zeg even Piet) nu 14x geweest is in een jaar zijn er 14 rijen van Piet. Kan ik excel dat ook automatisch laten tellen? Dat er achter Piet een kolom/cel staat met 14?
A_nouk schreef:Draaitabel van makenhazel schreef:Zo snelle reacties! Dat is dus mogelijk, ik ga eens kijkenIk weet dat je met excel echt heel veel kan ja, dat programma wordt zo onderschat. Nu zie ik alleen dat het bestand heel veel rijen bevat. Als een lid (zeg even Piet) nu 14x geweest is in een jaar zijn er 14 rijen van Piet. Kan ik excel dat ook automatisch laten tellen? Dat er achter Piet een kolom/cel staat met 14?
hazel schreef:Draaitabel is gelukt![]()
Ik heb nu achter elk lidmaatschapsnummer het aantal maal dat ze ingecheckt zijn in het afgelopen jaar. Dat ga ik nu achter de lidmaatschapsnummers van het andere bestand plaatsen.