Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als zij echt alleen mailen en bankzaken doen en hooguit een spelletje is mijn ipad met 16 gb wel bruikbaar gewoon. Maar aangezien ik er ook administratie mee doe, en fotos enz heb ik meer geheugen nodig dan mijne kan bieden na updaten van ios. Voor beperkter gebruik is hij meer dan voldoende geschikt. Mijne doet het ook nog gewoon vlot, goede batterij enz. Maar ja heb helaas meer geheugen nodig kennelijk dan hij mij kan bieden.
. Ik ben zo kwaad op die banken, en ook op veel jonge mensen. Die hebben echt geen idee hoe moeilijk dat allemaal is voor veel mensen. Dat viel mij op aan de antwoorden die jij kreeg. Zij denken dat iedereen daar maar vlot in mee moet kunnen. Als PC-lesgever aan 50-plussers kan ik je garanderen dat dit voor heel veel mensen een serieus probleem is.
.
Ereste schreef:Yonker, mijn ouders zijn nog heel zelfstandig en zouden het absoluut niet leuk vinden om zulke dingen aan mij over te moeten laten, dus ik ga het toch met lessen proberen. Ik heb daar wel ervaring mee, dus het zou moeten lukken... met veeeeellll geduld.
Aan Ibbel en 8nnemiek. Dank voor de links. Ik denk dat ik bij hem bij Bol.com ga bestellen, daar heb je de goedkoopste nieuwe versie.
Ik vind die trouwens interessant voor mezelf ook