Je kent het wel (of misschien niet, lucky you); je zit lekker te netfixen en.. daar hoort iets lekkers bij. Nou ben ik sowieso een enorme snoeper, maar bij mijn ouders thuis hadden we op wat een pakje gevulde koeken na niet echt iets te snoepen in huis.
Nu ik op mijzelf woon, heb ik mijzelf al sinds november 2018 flink verwend met alles wat maar suiker bevat. Van toetjes tot chips tot mijn laatste 'verslaving' smarties.
En ik eet ook echt de hele avond door. Nou eet ik sowieso graag de hele dag door (ontbijt, tussendoortje, middageten, avondeten, tussendoortje). Afwisselend tussen gezond en ongezond, maar ik zoek nu een lekkere vervanging voor al deze ongezonde suikerbommetjes.
Niet zozeer omdat ik perse gezond wil leven, maar ik ben doodsbang voor de tandarts; op dit moment nog gezegend met geen enkel gaatje, maar als ik in dit patroon doorga dan zal er toch een keer een gaatje komen
Voor jullie een slecht beeld van mij hebben dat ik in huis vol snoepgoed en ongezonde dingen leef; dat valt mee. Er wordt hier ook gewoon brood en gezond avondeten gegeten, alleen in die avonden gaat het mis. Op tijd naar bed gaan helpt niet, want ik kan niet slapen met 'honger'. Verder kom ik geen grammetje aan, dus ik heb het idee dat mijn stofwisseling ook standje max verstappen is
Wie o wie herkent het en heeft een oplossing? Tandvriendelijke oplossing

bv) nemen een idee?
Snoeptomaatjes, paprika reepjes, komkommer reepjes, radijsjes, augurkjes..