Ik zoek een sporthorloge maar zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer... Er zijn er zo gigantisch veel en de ene kan het een en de ander het ander. En buiten de Mediamarkt weet ik eigenlijk niet zo heel goed waar je naartoe kunt gaan waar ze tegenwoordig vele activity trackers / sporthorloges hebben... Vandaar dat ik dacht: hier zitten zoveel ervaringsdeskundigen, jullie kunnen me vast helpen!
Wat zoek ik?
Bij voorkeur met stappenteller en hartslagmeter. GPS hoeft niet per se op het horloge te zitten, dit mag eventueel via de app. Ik wil 'm naast als stappenteller vooral gebruiken om mijn sporten bij te houden. Ik doe aan zwemmen, hardlopen en natuurlijk paardrijden!. Ik wil wel dat het mogelijk is deze drie sporten te registreren maar vind het ook hier niet erg als ik dat via een app zou moeten instellen (als het maar mogelijk is).
Als het even kan een beetje een 'vrouwelijk' uiterlijk en maximaal rond de 200 euro.
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met sporthorloges die aan deze wensen voldoen? Of wellicht mensen die tips hebben bij wat voor winkels ik eens kan gaan kijken om informatie in te winnen en wat sporthorloges te zien?
Ben benieuwd! Muchos Gracias