Hoe stylen jullie je haar? Wat doen jullie in de ochtend? Avond of zelfs middag? Wat voor producten? Hoevaak wassen jullie het met shampoo etc? Wat doe je voor het slapen?
Wassen jullie het altijd na het paardrijden en of sporten?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik betaal me alleen wel blauw aan producten
Suzanne_J schreef:Ik heb echt een heel haarritueel, maar ik heb dan ook erg lastig haar! Mijn haar is bijzonder dun, ik kleur het en ik heb extensions voor meer volume. Er gaat dus echt een waslijst aan verzorgingsproducten doorheen. Ik was mijn haar wel iedere dag, goed is dat natuurlijk niet, maar als ik het niet was, dan is mijn haar zo futloos en dan kan ik er echt niks mee! Even op een rijtje wat ik doe:
- wassen met zilvershampoo van Maria Nila en conditioner in de punten (meestal een drogistenmerk)
- olie en leave in conditioner in de punten van Moroccanoil (handdoekdrooghaar)
- heat protector van Morroconanoil
- droog föhnen op licht warme temperatuur
- serum van moroccanoil in mijn punten tegen gespleten haren en haalt het pluis er wat af
- haarpoeder onder mijn bovenste haren voor meer volume
- droogshampoo van morroconoil als finishing toch voor zilveren gloed over mijn haar en meer volume en textuur. Soms ook nog texture spray maar daar wordt het soms te droog van
Soms ook nog eens een maskertje van Morrocanoil dat ik de hele nacht laat inzitten! Het lijkt zo veel werk maar eigenlijk ben ik met föhnen erbij maar 10 minuten bezig hoor!Ik betaal me alleen wel blauw aan producten
Maar het gaat de goede kant op! Qua stijlen en krullen doe ik dus eigenlijk ook vrij weinig, puur om mijn haar zo veel mogelijk te laten herstellen.
) en in model föhnen. Tussendoor een keer volume droogshampoo erin. Verder alleen ‘s morgens even een borstel erdoor.