Maar dan heb ik dus enkel internet, en ik weet niet goed hoe daarmee om te gaan. Ik ben opgegroeid met tv en programma's opnemen ed. Ik ga nu als ik tijd hebt eens de tv-gids af en neem op wat ik interessant vind (of series ed nemen automatisch op) en ik leef eigenlijk op mijn opname-lijst, kijk zelden live tv zeg maar. Als je enkel internet hebt kan je wel via de websites van de zenders kijken, maar moet je dan allemaal zelf onthouden wat je nog wil zien? Houdt dat bij wat je al gezien hebt zodat je weet aan welk deel je zit? Of hoe werkt dat? Ik ken er helemaal niks van
Heb ook eens rondgekeken op de sites van de grootste zenders die ik kijk, daar kan ik zo goed als alles op terugkijken wat ik nu volg dus dat is heel fijn. Echter heb ik al een serie ontdekt die niet beschikbaar is via de site, en ik vind ook niet meteen een andere plaats (google/youtube). Zijn er dan wel nog mogelijkheden? Of kan ik zo'n serie dan gewoon helemaal niet kijken? Zelfde met een film die op tv geweest is en nog opgenomen staat, die staat ook niet in de lijst op de site. Zou ik zo'n dingen dan missen?
Ik weet ook vaag dat er iets is zodat je via je laptop op je tv kan kijken? Zodat je dus niet standaard met je laptop op je schoot moet zitten maar deze gewoon op tafel kan zetten of dergelijke? Maar ook hier begrijp ik niet goed hoe dit werkt, al is dat nog niet voor nu want daarvoor heb ik waarschijnlijk een andere tv nodig
Dus voorlopig zou het dan enkel via laptop/tablet kijken zijn ...Iemand die mij even op weg kan helpen en meer duidelijkheid geven hoe zo'n dingen werken? Kan het natuurlijk even proberen en dan zien of het mij bevalt voor ik echt omga van abonnement, maar ik weet niet zo goed waar te starten, haha. Hoe pakken jullie dat aan als jullie iets willen kijken? Kan je ergens lijstjes maken? Etc. etc.