Post NL frustratie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 21:02

Niet een frustratie voor dhl maar van mijzelf.
Ik had een pakket koffie besteld. Deze komt uit Denemarken en ik bestel dus een grote hoeveelheid.
Schijnbaar heb ik bij het afrekenen de keuze gemaakt om hem in een winkel te laten bezorgen... en niet zoals altijd bij mijn ouders.
Is dat pakket dus in een winkel vlakbij mijn ouders bezorgd :')

Kan ik vrijdag alsnog zelf achter mijn koffie aan. _O-

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78523
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 21:18

Hier stond de DPD vanmorgen aan de deur, of eigenlijk aan de brievenbus want ik was thuis en niets gehoord. De hond heeft ook niet aangeslagen.
Briefje in de bus dat ze niemand aan troffen, maar ook niets aangevinkt.
Ik heb in januari bij Baldur besteld wat vanaf maart geleverd zou worden, vrijdag inderdaad de mail gehad dat de bestelling aan het logistiek centrum is overgedragen en binnenkort verzonden wordt, maar geen t&t. Contactformulier ingevuld voor een t&t maar krijg binnen 1 a 2 dagen antwoord.
Morgen maar een briefje op de deur plakken en hopen dat ze ook tot de deur lopen.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 08:10

"Bezorgtijd: vandaag"


Bij drie pakketjes, hoop toch dat ik nog wat specifiekers te horen krijg :+

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:01

Hier maar 1 pakketje, maar met dezelfde bezorgtijd :+

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 12:35

Als je refresht heb je er nu mogelijk wel een tijd bij staan, is hier nu wel sinds net. :) Had het al even via het webcareteam geprobeerd, die waren heel vlot met reageren op m'n bericht (binnen 7 minuten), maar op antwoord op m'n DM wacht ik al bijna twee uur :P

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 14:43

Hier pakketje net in ontvangst genomen. Bezorger liep al naar de brievenbus (zo’n groen bij decstraat) om het daar zonder aan te bellen in te proppen. Kan best vindt hij… Tja, lukte ook met winterjas. Past alleen niets meer bij.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 14:51

Hier ook binnen, alleen zit in één pakketje maar één ding terwijl er twee in zouden moeten zitten, dus ben inmiddels maar doorgeschakeld naar de Twitter van Bol.com :+ Maar goed, Bol lost problemen altijd heel snel en goed op is mijn ervaring, dus dat komt wel goed :)

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 18:03

Ik krijg een uur geleden mail dat post.nl mijn pakket heeft ontvangen en het vandaag tussen….. 8.30 en 21.30 uur komen bezorgen :+
Kwartier geleden een mail dat ze het komen bezorgen tussen 12.25 en 14.25 uur komen bezorgen.
Dat is ze inderdaad gelukt.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 18:39

Ja, ik kreeg daar ook een mail over, en iets later rond 17:30 twee pushberichten voor de andere pakketjes :')

hwn
Berichten: 4721
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 21:29

purny schreef:
Niet een frustratie voor dhl maar van mijzelf.
Ik had een pakket koffie besteld. Deze komt uit Denemarken en ik bestel dus een grote hoeveelheid.
Schijnbaar heb ik bij het afrekenen de keuze gemaakt om hem in een winkel te laten bezorgen... en niet zoals altijd bij mijn ouders.
Is dat pakket dus in een winkel vlakbij mijn ouders bezorgd :')

Kan ik vrijdag alsnog zelf achter mijn koffie aan. _O-


Kan je gelijk bij je ouders op de koffie :)

MyWishMax

Berichten: 25345
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 22:04

Exitium schreef:
Ja, ik kreeg daar ook een mail over, en iets later rond 17:30 twee pushberichten voor de andere pakketjes :')


Ik kreeg gisteren s ochtends netjes melding dat pakketje bezorgd zou worden. Wel de melding dat het tussen half 10 en half 12 zou komen, maar die kwam om kwart over 10 (is elke keer zo, ik krijg pas melding als het tijdvak allang bezig is)
Daarna netjes dat hij bezorgd was.

En 's avonds nog 3 keer de melding dat ze kwamen in dat tijdvak en datvhet bezorgd was :+

Daannvd92
Berichten: 331
Geregistreerd: 27-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:09

Ik heb DPD frustratie, zaterdag mentuig besteld (en een wagen maar die kunnen we pas over een maand of 4 ophalen). Pakket is gelijk 's middags nog ingeleverd bij een DPD punt. Vervolgens krijg ik de melding dat ik het pakket kan ophalen, bij dat punt waar het pakket is ingeleverd.

Verkoper geappt; joh gaat niet helemaal goed denk ik want ik krijg de melding dat ik het daar kan ophalen. Krijg ik terug; nee komt goed, ik heb het daar ingeleverd dus is onderweg.

Gisteren; zelfde status, kan het daar ophalen. DPD contactformulier ingevuld. Vanochtend; nog steeds dezelfde status. Vanochtend dus maar het DPD punt gemaild of het pakket daar daadwerkelijk ligt of wel is opgehaald. Punt is 2,5 uur verderop dus dat kunnen we niet maar zo even ophalen. Heel benieuwd of ik deze week mn tuig nog ga krijgen... :') *\%/*

Daannvd92
Berichten: 331
Geregistreerd: 27-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:28

Daannvd92 schreef:
Ik heb DPD frustratie, zaterdag mentuig besteld (en een wagen maar die kunnen we pas over een maand of 4 ophalen). Pakket is gelijk 's middags nog ingeleverd bij een DPD punt. Vervolgens krijg ik de melding dat ik het pakket kan ophalen, bij dat punt waar het pakket is ingeleverd.

Verkoper geappt; joh gaat niet helemaal goed denk ik want ik krijg de melding dat ik het daar kan ophalen. Krijg ik terug; nee komt goed, ik heb het daar ingeleverd dus is onderweg.

Gisteren; zelfde status, kan het daar ophalen. DPD contactformulier ingevuld. Vanochtend; nog steeds dezelfde status. Vanochtend dus maar het DPD punt gemaild of het pakket daar daadwerkelijk ligt of wel is opgehaald. Punt is 2,5 uur verderop dus dat kunnen we niet maar zo even ophalen. Heel benieuwd of ik deze week mn tuig nog ga krijgen... :')


Update; pakket ligt niet meer bij het parcelshop, vervolgens DPD bericht via Facebook en ze kan geen update vinden dus ik moet nu terug naar de verkoper en die moet een onderzoek instellen. Echt fantastisch.

Shadow0

Berichten: 43512
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:48

Daannvd92 schreef:
Ik heb DPD frustratie, zaterdag mentuig besteld (en een wagen maar die kunnen we pas over een maand of 4 ophalen). Pakket is gelijk 's middags nog ingeleverd bij een DPD punt. Vervolgens krijg ik de melding dat ik het pakket kan ophalen, bij dat punt waar het pakket is ingeleverd.


Huh, zo kan ik ook een bezorgdienst beginnen :')

Siers83

Berichten: 7358
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 14:02

Ik wacht op pakketje dat met DHL moet komen tussen 13.20 en 17.20. Ik moet zo toch echt pony voeren. Ik weet ook niet zeker of het in de brievenbus past, dat wat ik besteld heb wel maar weet niet hoe het verzonden is. Ik hang maar een briefje op de deur waar ie het neer mag leggen en dan maar holen dat het goed komt. Ga morgen een paar dagen weg dus duim dat het lukt

Daannvd92
Berichten: 331
Geregistreerd: 27-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 14:05

Shadow0 schreef:
Daannvd92 schreef:
Ik heb DPD frustratie, zaterdag mentuig besteld (en een wagen maar die kunnen we pas over een maand of 4 ophalen). Pakket is gelijk 's middags nog ingeleverd bij een DPD punt. Vervolgens krijg ik de melding dat ik het pakket kan ophalen, bij dat punt waar het pakket is ingeleverd.


Huh, zo kan ik ook een bezorgdienst beginnen :')


Ja echt he, ik snap er ook helemaal niets van hoe dit zo kan gaan..
Vooralsnog is mn pakket dus foetsie (hoe dan; volgens de afmetingen is ie 1.70 bij 30). :')

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:10

Daannvd92 schreef:
Daannvd92 schreef:
Ik heb DPD frustratie, zaterdag mentuig besteld (en een wagen maar die kunnen we pas over een maand of 4 ophalen). Pakket is gelijk 's middags nog ingeleverd bij een DPD punt. Vervolgens krijg ik de melding dat ik het pakket kan ophalen, bij dat punt waar het pakket is ingeleverd.

Verkoper geappt; joh gaat niet helemaal goed denk ik want ik krijg de melding dat ik het daar kan ophalen. Krijg ik terug; nee komt goed, ik heb het daar ingeleverd dus is onderweg.

Gisteren; zelfde status, kan het daar ophalen. DPD contactformulier ingevuld. Vanochtend; nog steeds dezelfde status. Vanochtend dus maar het DPD punt gemaild of het pakket daar daadwerkelijk ligt of wel is opgehaald. Punt is 2,5 uur verderop dus dat kunnen we niet maar zo even ophalen. Heel benieuwd of ik deze week mn tuig nog ga krijgen... :')


Update; pakket ligt niet meer bij het parcelshop, vervolgens DPD bericht via Facebook en ze kan geen update vinden dus ik moet nu terug naar de verkoper en die moet een onderzoek instellen. Echt fantastisch.


En vervolgens kan het onderzoek van DPD 9 maanden!!! gaan duren... -O-
Hebben wij regelmatig op het werk gehad als er wat zoek was -O-

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 12:24

Ok, dit is wel een beetje irritant aan het worden :')

Afbeelding

Westerntrail

Berichten: 1745
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 13:14

Hier ook een frustratie moment.

Ook wat besteld en bezorgen ging via Post.nl

Was dit keer niet thuis ditmaal had de bezorger het pakket jawel in de container gedaan, je zult er maar niet op letten :')

ook weleens gehad dat een pakket onder 1 van onze auto,s lag.

Veulen84

Berichten: 10880
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 19:02

Eerlijk gezegd is mijn postnl frustratie op het moment echt giga. Zo veel pakketten kwijt of beschadigd. In deze aantallen heb ik het in 8 jaar nog nooit gezien. Krijg echt fotos van mensen met pakketten die gewoon doormidden zijn gegaan of uren in de regen staan. Pakketten die zogenaamd beschadigd zijn, maar vervolgens heel bij de klant aankomt maar min 1 of 2 producten. Wordt er eerlijk gewoon gek van. Geen beroepseer blijkbaar.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 19:21

Hier is deze week juist twee keer aangebeld en gewacht tot ik de deur opendeed, dus ik was blij verrast. :+ Meestal zit PostNL alweer in de bus als ik bij de deur ben, en daar doe ik toch nog geen tien seconden over

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 17:34

Toevallig dat ik dit topic tegenkom.

Vrijdag nieuw tv meubel gekocht, blij verrast dat levering met PostNL (4 pakketten) al zaterdag was. Iets geregeld voor paard zodat ik tussen 15:45 en 17:45 thuis kon zijn, ideaal.

Om 17u nog niets, ok kan is nog geen tijd, om 17:20 stond er in de app opeens “pakket geleverd, afgesproken plek niet veilig”. Nooit aangebeld dus.. voor kleine pakketjes heb ik de afgesproken plek dat prima uit zicht is. Voor grote pakketten ben ik gewoon thuis.

Direct contact opgenomen met PostNL.. moet afwachten of pakket toevallig komende dagen nog geleverd gaat worden.. alsof ik dagen thuis kan zitten en niet hoef te werken :roll:

sandorra

Berichten: 4028
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 19:13

Ik wacht al vanaf afgelopen dinsdag op een pakket van de Hunkemöller…..zou dinsdagavond geleverd worden door dhl maar geen bezorger gezien toen stond er het is verhinderd. Woensdag poging 2 geen pakket. Donderdag geen pakket vrijdag niks en zaterdag ook niet dhl belooft elke keer langs te komen. Hunkemöller geeft aan dat ik dhl 14 dagen de tijd moet geven om alsnog te komen en daar zit ik dan met niks ….

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:32

Zijn er hier meer mensen met problemen met de pakketkluis? Wat werkt dat enorm onhandig zeg >;)

Quickly2003

Berichten: 293
Geregistreerd: 06-04-17

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:36

13 april kocht ik via Marktplaats een Kep italia. Goed contact met de verkoper en alles liep heel goed. De verkoper had hem die dag verzonden en daar kreeg ik dan ook een melding van. Dit was dan ook de laatste keer dat het pakket is gescand. Aangezien ik van België kom en het pakket via PostNL werd verzonden moest het overgedragen worden aan Bpost.
Sinds vrijdag 14 april staat er op de track and trace van PostNL dat die die dag verzonden had moeten worden maar dat dit moment niet is behaald dus dat er een nieuwe datum komt.
Op de track and trace van Bpost staat “Onderweg naar België” (al sinds 14 april)

Ik heb contact gehad met postnl vandaag en die zeiden me dat dit normaal niet zo lang mag duren. Zij gaan er vanuit dat dit pakket dus vermist is.
En ja ik weet, dit is met risico’s maar heb nog nooit iets slechts gehad met PostNL en of bpost.

Heeft iemand van jullie hier ook al ervaring mee gehad en hoe is het bij jullie afgelopen?

Ik hoop natuurlijk dat mijn Kep Italia nog aankomt…
Meld dit bericht