Post NL frustratie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:40

Hier kwam PostNL gewoon vanochtend.

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 11:48

Hier staat gewoon een bezorging aangekondigd in de app.
Maar is wel vaker afwachten of ze het überhaupt bezorgen of dat ik later een melding krijg dat ze het niet hebben gehaald en dat er een nieuw bezorgmoment wordt ingepland die er vervolgens niet komt. :+
Pakket wordt wel altijd bezorgd hoor, duurt alleen wat langer en de status wordt niet bijgewerkt in de app. :')

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:04

Er staken maar 20 chauffeurs vanaf vanmorgen, grootste deel is vannacht dus gewoon al bezorgd op de sorteercentra en ook nu rijd grootste gedeelte nog gewoon.

Zo'n grote impact heeft het dus nog niet. Ja er zullen pakketten te laat zijn maar het grootste gedeelte is nog gewoon op tijd.

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:19

Mijn pakket werd net idd gewoon bezorgd. :)

purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:20

Froukje schreef:
Er staken maar 20 chauffeurs vanaf vanmorgen, grootste deel is vannacht dus gewoon al bezorgd op de sorteercentra en ook nu rijd grootste gedeelte nog gewoon.

Zo'n grote impact heeft het dus nog niet. Ja er zullen pakketten te laat zijn maar het grootste gedeelte is nog gewoon op tijd.

Ik dacht ik plaats het voordat bepaalde personen weer gaan miepen omdat ze hun pakje niet hebben gehad

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6691
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 21:32

Ik stond net raar te kijken toen ik thuis kwam. Pakket met kattenvoer stond doodleuk buiten naast mijn voordeur…. Totaal doorweekt natuurlijk! Leuk joh, al dat karton wat uit elkaar valt zodra je het aanraakt. Het zou maar iets zijn geweest wat echt niet tegen water kan! Nog te zwijgen over dat iedereen het gewoon had kunnen meenemen aangezien het de hele middag buiten heeft gestaan. Staat toch echt in mijn voorkeuren aangegeven dat buren mogen aannemen en beide kanten waren gewoon thuis hele middag. Dus hoe verzin je het in vredesnaam om een pakket in dit weer buiten neer te zetten?
Ik heb veel begrip voor hun werkdruk maar hier gaat echt wel even een klacht achteraan!

juval

Berichten: 13219
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 19:07


Shadow0

Berichten: 43513
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 19:11

Citaat:
Om hoeveel retourpakketten het gaat, weet PostNL niet, stelt het bedrijf. ​​"We rapporteren niet over retouren, omdat we geen onderscheid maken tussen heen- en retourzendingen", zegt de woordvoerder.


Nee, stel je voor dat je iets zou willen weten over de daadwerkelijke kwaliteit van je diensten... |o

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:20

We zijn duidelijk niet de enigen die worstelen met post.nl zo te lezen -O-

Edit ah de link hierboven had ik niet gezien. Echt heel scherp :')

Sabbientje

Berichten: 4709
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 16:52

ik had een pakket bij mijn collega af laten leveren, omdat ik niet wist of het op tijd zou zijn voor mijn vakantie. Heeft die bezorger het donderdag, toen het zo hard regende, zo voor de deur neergezet.
Niet eens gekeken of er überhaupt iemand thuis was....
Toen mijn collega thuis kwam, stond het pakket zeiknat voor haar deur.

En deze desbetreffende bezorger heeft dit vaker geflikt.....
Collega heeft meerdere klachten ingediend, maar er word gewoon niets mee gedaan.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 17:26

Zelfde bezorger als bij mij in het dorp denk ik :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 19:11

Ik ga het afwachten wat post.nl bij mij gaat doen. Bedrijf doet zijn best om het voor 1700 bij een postpunt af te leveren zodat het er zaterdag of maandag had kunnen zijn. En vanmorgen was al opschuif moment nummer 2 met de melding we gaan het niet redden vandaag. -O- echt zo top. :n Ik vraag me af of ze ergens nog wel eens iets binnen de ooit orgineel verplichte aflevertijd halen. Het was helaas niet binnen een straal van 50 km fysiek te koop en dit moest ook nog besteld worden door het bedrijf.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78525
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 19:44

Postnl levert bij mij praktisch altijd in de gestelde levertijd. Zijn meestal wel de grotere shops die ze voor laten gaan op de kleintjes in drukke dagen.

capopjekop

Berichten: 30661
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 19:59

Hier wordt ook vrijwel alles op tijd bezorgd. Met de kerstdrukte mss een pakketje dat een dag later kwam, maar dat vond ik nog heel snel.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 20:25

karuna schreef:
Ik vraag me af of ze ergens nog wel eens iets binnen de ooit orgineel verplichte aflevertijd halen.

Hier zijn ze te vroeg, telt dat ook? :P Van het weekend uitgezocht maar pas gisteravond besteld zodat de verwachte levertijd woensdag was, maar volgens T&T ligt het al bij de buren :')

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 23:31

Herstel, was DHL. Of PostNL wat geleerd heeft gaan we morgen meemaken :')

Marije_jiplover

Berichten: 25332
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 08:39

Hier is PostNL pakketdienst nagenoeg altijd op tijd, uitzonderingen rond feestdagen en BlackFriday weken daar gelaten.

PostNL brievenbuspost gaat goed als de vaste bezorger er is, als die eens vrij is of ziek, dan krijgen we standaard op daldagen geen post, ook al staat die wel aangemeld in de app.

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 09:18

Baal een beetje.
Bij het bedrijf kon je kiezen in verzender. Wilde toch graag post.nl want beter dan DHL.
Puur omdat DHL het bezorgmoment regelmatig niet haalt en dan krijg je avonds laat een mail, we hebben het bezorgmoment niet gered.
Je betaald ook een euro extra om het post.nl te laten verzenden.
Nu de track and trace mail, komt het toch met DHL

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78525
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 19:12

Dat is wel balen zeg. Heb dat ook een keer gehad, DHL konden het toen ook vaak niet halen en zo 4 dagen op rij.
Gisterenavond een mail gehad dat pakketje verzonden werd, vanmorgen om 9:39 door Postnl bezorgd.

CharleyT
Berichten: 3995
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 19:26

karuna schreef:
Ik ga het afwachten wat post.nl bij mij gaat doen. Bedrijf doet zijn best om het voor 1700 bij een postpunt af te leveren zodat het er zaterdag of maandag had kunnen zijn. En vanmorgen was al opschuif moment nummer 2 met de melding we gaan het niet redden vandaag. -O- echt zo top. :n Ik vraag me af of ze ergens nog wel eens iets binnen de ooit orgineel verplichte aflevertijd halen. Het was helaas niet binnen een straal van 50 km fysiek te koop en dit moest ook nog besteld worden door het bedrijf.

Als antwoord op je vraag: ja hoor, afgelopen 2 maanden erg veel pakketten ontvangen(31) en op 1 na allemaal keurig op tijd. Ook dat is Post.nl!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 19:31

Mogelijk ligt het dan aan de regio of zo?

Hier is het eindelijk aangekomen met flinke vertraging, gelukkig was er iemand thuis.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 19:33

PostNL hier ook prima op tijd weer vandaag. Pakketje wel weer voor de deur, maar dit keer reed 'ie pas weg toen ik opendeed :)

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 20:49

Post.nl is hier ook altijd binnen het aangegeven tijdvak.
Maar wonderbaarlijk ook DHL was het tijdvak vroeger dan normaal, en waren zelfs keurig op tijd.

robert45
Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 00:41

Froukje schreef:
Ik geef ze groot gelijk.


Vrachtwagenchauffeurs hebben normaliter een prima inkomen. Ken er verschillende en die hebben echt geen klagen.

Mocht je als PostNL vrachtwagenchauffeur vinden dat je te weinig krijgt, ze zoeken overal chauffeurs en die betalen prima.

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:18

Wij wonen in het buitengebied en krijgen de laatste tijd de indruk dat de bezorger geen zin heeft om deze kant op te rijden. Laatste pakketten worden gewoon bij de coop neergegooid.
Wordt het bijvoorbeeld tussen 14.00 en 16.00 worden bezorgt (wij zijn gewoon thuis) ligt het 14.05 al bij de coop dat we zogenaamd niet thuis zijn