Post NL frustratie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biebz

Berichten: 5507
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 16:51

Linnie050 schreef:
Een vraagje

Voor het eerst gebruik gemaakt van een pakket automaat.

Hoe werkt het want ik heb nog geen pincode gekregen

Maandag bezorgd maar afhaaltijd volgt nog...?


[ [url=m/th7EQ7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zou even PostNL bellen.
Ik heb de laatste tijd dat de app niet meer update of ze scannen aan het eind niet goed.
Mijn pakketten blijven staan op bezorger is onderweg. Dagen lang. Terwijl het pakket allang bezorgd is op het PostNL punt.

MyWishMax

Berichten: 25326
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 07:53

Ik kreeg eerst een melding met tijdvak voor gisterenochtend. Met veel gedoe die tijd thuis en na half uur app geopend voor een update. Is die ineens veranderd dat ze vandaag komen. Nou, goed, erg vervelend dat dat komt terwijl het tijdvak bezig is. Soms gebeurt dat met vertraging maar het tijdvak duurde nog anderhalf uur zelfs, want dat is tegenwoordig 2,5 ipv 2.
Dus ik ga weer verder met alle afspraken, want was al lastig om thuis te zijn. Krijg ik later een melding dat ze het bezorgd hebben..... Echt wat voor nut heeft die app of überhaupt de track en trace als je en pas op de dag zelf hoort dat er een pakket komt (als het tijdvak al bezig is soms zelfs), dan een melding dat het de volgende dag pas komt en vervolgens toch bezorgd en gewoon half in de brievenbus gepropt. Of half is nog positief, hij bleef net aan hangen, denk dat 3 kwart nog buiten hing. Was officieel geen brievenbuspakket en handtekening verplicht omdat het hele belangrijke dingen zijn die echt overhandigd moeten worden.
Normaal komt het met een aparte koerier zelfs.

Postnl maakt er steeds meer een zooi van. Niet eens door personeel tekort maar hun eigen zaken niet op orde, zoals de track en trace. Hopelijk volgende keer weer de koerier, ookal kan je daar geen dag en tijd kiezen en is het tijdvak erg ruim.

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 14:07

Contact gehad met post nl maar moest contact opnemen met de verzender.
Deze kan een onderzoek instellen.
Afwachten komende dagen.

Bedankt voor de reactie.

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 07:46

Voor die pin moet je even bellen. Heb 2 keer die automaat gebruikt en beide keren nooit een pin gekregen.. bloed irritant maar met een telefoontje krijg je je pin.

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 14:51

Dus het komt erop neer dat je extra kosten mag gaan maken om je pakket te ontvangen terwijl je je al scheel betaald aan de verzendkosten etc tegenwoordig.
Mooi verdienmodel weer. +:)+

Heb laatst hetzelfde gehad met DHL, geen code oid ontvangen en via de chat kwam ik nergens, kon ik dus gaan bellen maar je telefoonkosten krijg je natuurlijk niet vergoed. :roll:
Pakt die kl*te pakketautomaat de qr-code ook nog eens niet.
Gelukkig stond er nog een code bij die ik gewoon kon invoeren maar wat een gedoe zeg om een pakketje af te halen bij een ophaalpunt. :roll:

mvdende

Berichten: 5701
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 07:34

Grrr -:(- -:(- -:(-

Kan het eens met een belangrijk pakket wél goed gaan?

Verzender heeft het pakket in een pakketkluis achter gelaten zaterdag, app gaf aan bezorging dinsdag 16 april. Maar track en trace blijft hangen op "we hebben uw pakket ontvangen" en vervolgens "we hebben het bezorgtijdstip niet gehaald, houd de app in de gaten"

Volgens mij is dit pakket helaas gewoon wéér kwijt. Met een Gopro erin van €260..... godzijdank heb ik doorgezet en marktplaats kopersbescherming afgesloten, dus als ik het pakket niet ontvang, krijg ik als het goed is mijn geld terug.

Maar de verzender snap ik óók niet....als je koper aangeeft dat je het naar een postnl punt moet brengen, waarom stop je z'n duur pakket dan in hemelsnaam in een stomme pakketkluis? Dan zou ik het gewoon afgeven aan een medewerker van een postnl punt.

Nou ja, hopelijk komt dat pakket nog boven water.