Post NL frustratie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 21:30

Ik weet niet of het overal zo was maar ipv met de sneeuw worden vandaag en morgen alleen de piekwijken bezorgd. En dat was erg fijn want er ligt nog overal zoveel sneeuw dat fietsen bijna niet mogelijk was

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 21:59

Hier zou er vandaag een brievenbuspakketje komen. Staat nog steeds dat die vandaag bezorgd wordt voor 22 uur. Maar zowel de postbode als de pakketdienst zijn hier al geweest en die laatste komt nooit 2 keer :+

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:04

capopjekop schreef:
Ik weet niet of het overal zo was maar ipv met de sneeuw worden vandaag en morgen alleen de piekwijken bezorgd. En dat was erg fijn want er ligt nog overal zoveel sneeuw dat fietsen bijna niet mogelijk was

Dat was hier in de regio idd ook zo, bij ons in het dorp is er in de wijken nagenoeg geen sneeuw geschoven en gestrooid, alleen de doorgaande routes maar.
Is bijna geen doorkomen aan met je postfiets zwaar beladen.

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 23:18

MizzMontana schreef:
Wat lief van jouw dhl bezorger Sanne, die van mij heeft vandaag duidelijk minder goed zijn best gedaan.

PostNL ergernis dat ze zeggen een pakket bij de buren te hebben afgegeven, terwijl op het label alleen huisadres stond aangegeven.
Het nummer waar ze zogenaamd hebben afgeleverd daar woont op dit moment niemand. De andere buren betreft een camping met 30 brievenbussen en de enige echte buurvrouw die heeft het niet ontvangen. Het was ook nog eens een pakket waar voor getekend moest worden. Daaaaag camera *-:) |(


Melden bij de afzender. Die kunnen een onderzoek opstarten via PostNL. Zelf kan je dit niet.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 00:08

Wij krijgen geen post en ze komen ook de klikos niet halen omdat de wijken een en al ijsbanen zijn de eerste avond had de sneeuwschuover gewoon een deel van onze wijk afgesloten door alle sneeuw op de rotonde bij de ingang van de wijk op te stapelen

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78511
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 07:50

Gisteren is Postnl ook langsgeweest met 2 pakketten. Brievenbuspakketje wat gisteren zou komen is nog niet gekomen. Heeft ook geen haast, heb de postnl electrische scooter ook niet gezien gisteren, dus wellicht waren ze inderdaad niet aan het bezorgen. Mijn straat is goed begaanbaar, doorgaande weg naar veel plaatsen en wordt veel gestrooid en is ook veel geschoven (waardoor de oprit weer iets minder begaanbaar is met een bult zooi er voor :') ).

lor1_1984

Berichten: 12047
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 08:10

Gisteren zijn zowel DHL als postNL geweest, de gewone post niet en de containers worden deze week niet geleegd.
Als ze deze week niets zouden bezorgen of alles bij afhaalpunten zouden droppen zou ik het nog begrijpen ook. :')

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 09:14

Ik vond het dus heel bizar dat ze hier allemaal wel geweest zijn. Straat is echt niet goed, postbode was te voet ipv fiets, maar klein dorpje en ik denk dat daarom postbode wel hier kwam. Hij was ook gewoon normale tijd, dus helemaal knap.

Anoniem

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 09:20

Ik heb ook wat besteld afgelopen week en weekend. Alles kwam uit Nederland met PostNl en alles is gewoon prima op tijd geleverd. Ook de bol.com garantie van vandaag besteld, morgen in huis klopte. Alleen spijtig dat ze 2 zaken gewoon op de oprit hebben neergelegd :')

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 10:09

Over de eerdere discussie over Select van bol.com: dat is één van de weinige abonnementen die ik zonder twijfel altijd verleng. De kosten heb ik er meestal binnen een maand weer uit.

Ik had iets raars wat gelukkig wel goed is gekomen. Ik ben altijd erg tevreden met mijn pakketbezorger, maar hier was ik niet blij mee. Mijn bel is stuk en ik moest een apparaat bestellen van €350. Aangegeven dat het bezorgd moest worden bij het pakketpunt een paar honderd meter verderop en ik zou dus moeten tekenen voor ontvangst en m'n ID kaart moet tonen.

Kreeg een melding dat het was bezorgd, maar het sneeuwde zo erg dat ik had bedacht dat ik het een dag later zou ophalen.

Klopt een paar uur later de buurman aan, dat er al even een pakketje voor m'n voordeur staat. :wow: Toen ik in de app keek, zag ik dat er ook een handtekening bij stond.

Dat die niet is gejat is meer geluk dan wijsheid...

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 10:11

Vanwege Corona mag de bezorger nu zelf een handtekening zetten. Massief natuurlijk niet voor je deur neerzetten :+

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 10:56

De postbode is hier gisteren wel geweest. Mijn pakketje daarintegen is nog steeds niet opgehaald bij de leverancier en die zou eerst zaterdag al komen. Toen dinsdag... Maargoed, is nog steeds niet bij PostNL _O-

Ik had dus beter de click and collect kunnen doen nu, had ik het zelf bij de winkel gehaald :+

(Was dus die van mijn vorige post ook :+ )

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 12:41

Smallheal schreef:
Vanwege Corona mag de bezorger nu zelf een handtekening zetten. Massief natuurlijk niet voor je deur neerzetten :+


Ik heb gekozen voor bezorging bij pakketpunt en daar tekenen voor ontvangst. ;) Niet op mijn eigen adres, dus lief bedacht van de bezorger maar niet de bedoeling.

QueelensJarig

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:16

Hier net wel een PostNL succesje hoor. Gisterenavond rond 20:00 besteld. Ze stonden vanmorgen voor 11:00 met het pakketje voor de deur! Ik denk dat ik nog nooit zo snel iets heb ontvangen. Zeker in deze drukke tijden..

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:21

Ik heb een vraagje over de app, toont deze ook pakketjes die je meteen naar een PostNL punt laat sturen? Ik heb een cadeautje voor mijn man besteld en hij gebruikt de app ook. Ik zou het jammer vinden als hij het al ziet in de app, zeker als de afzender ook vermeld staat op de doos.

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:31

Dat laat hij ook zien ja.

Heeft hij zijn eigen inlog met eigen email adres? Zover ik weet gaat het per e-mail adres. (Maar durf ik niet zeker te zeggen)
Want mijn man krijgt nooit mijn pakketten te zien.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:39

Wij hebben hier allebei de postnl app maar kunnen niet elkaars pakketpost zien, gaat idd op email. Alleen brievenbuspost kunnen we van elkaar zien.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:21

Ah okee dat stelt gerust, bedankt :j

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 20:25

Iemand hier ervaring mee?

Mijn retour pakket is door een fout van de medewerkster niet naar Agradi gestuurd maar naar Wehkamp.

Mijn adres staat er verder ook niet op. Dat van Agradi staat groot op het pakket zelf en die van Wehkamp op het verzendlabel.

Ik heb Agradi al een berichtje gestuurd, gaat gelukkig maar om €14. Hoop wel dat dit goed komt. :o

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:07

Je kan eens contact opnemen met wehkamp. Ik vrees echter dat ze het aan de kant gooien en niet terug kunnen vinden. Die hebben duizenden retouren en vaak buitenlands personeel op die afdelingen.

Bol.com bv werkt veel met Polen die alles inboeken etc. De klantenservice van bol.com zelf kan er niets eens mee communiceren als er iets fout gaat....

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 16:48

Nou... ik heb een telefoon besteld (best duur, ga ik normaal in een winkel halen, maar ja, dat kan nu niet..) aangegeven dat ik deze woensdag (vandaag dus) wilde ontvangen.. Hebben ze toch gisteren geleverd (ja toen was ik er niet).. dus pakket is nu naar een Afhaalpunt, af te halen vandaag na 15.00 uur.. Dat wordt m vandaag niet want afhaalpunt is vanwege Corona maar tot 14.30 open..
Zie ik net in mn Track&Trace dat ik vanaf 12.00 al had kunnen halen.. 8)7

Ik ben blij dat ie (nog) niet kwijt is, maar geef dan niet aan dat je een dag kunt kiezen, als dat blijkbaar facultatief is... -O-

lor1_1984

Berichten: 12047
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:45

Dat dagen kiezen werkt wel vaker niet.
Ik kreeg gisteren nl nog mail van Bpost dat er een pakket onderweg was, direct bij ontvangst heb ik de mail geopend, ben naar de link gegaan om de bezorgdatum te wijzigen naar zaterdag en dat was goed doorgekomen.
Staat vandaag DHL voor de deur met mijn pakket van Bpost, puur mazzel dat ik vanmiddag weer terug ben gekomen van een paar dagen weg want dat pakket was anders ergens op een gesloten afhaalpunt beland of weer teruggestuurd naar België geloof ik. :x

Vorige week maandag is er in België wat op de post gegaan voor mij en nu nog niet binnen.
Ik ga er vanuit dat dat ook Bpost is en voor mij is duidelijk dat Bpost gewoon baggerslecht is. :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:59


kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:36

Momenteel merk ik vrij veel dat hier in de buurt op verschillende post.nl punten de pakketten niet dagelijks worden opgehaald.
De punten zijn daar zelf ook niet blij mee, want weten af en toe niet waar ze de pakketten moeten laten.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:27

Half maart en nog steeds lijken diverse bezorgdiensten vertragingen te hebben. Al mijn pakketten hebben 1 a 2 dagen vertraging.
Spreek je een dag af, komt het een dag of 2 later....