Post NL frustratie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 12:15

Nou mijn DHL pakket zou vandaag komen. Staat nog steeds op shipment not scanned. Dus vermoed niet dat ie vandaag nog komt..

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 12:45

Ik heb de afgelopen periode wel flink wat besteld maar alles is binnen de beloofde termijn bezorgd, echt hulde voor de postbedrijven.
Er wordt bizar hard gewerkt op dit moment om het allemaal rond te krijgen.

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 14:59

Pakket is er gelukkig!

En de nieuwe dvd speler is niet zo eigenwijs als de oude en slikt mn dvd's wel **\O/**

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78511
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 17:12

Hier aan het wachten op de DHL, vannacht een mail gekregen dat ze tussen 14 en 18 uur komen. Zo stond het vanmorgen ook in de track & trace. Maar keek daarnet, staat er "Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren". Geen nieuwe tijdsindicatie.
Lekker, want het bedrijf belooft al voor een bepaalde tijd besteld, volgende dag in huis wat ze niet waar kunnen maken (is al bij 2 bestellingen achter elkaar dat de bestelling pakken 4 dagen duurt) en nu dan ook nog vertraging bij de DHL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 17:15

Volgens mij kunnen weinig bedrijven dat momenteel waar maken.. heel Nederland shopt online ipv offline tenslotte. Wel irritant dat het toch niet goed is gegaan met sorteren.. positief gezien: je pakket lijkt iig niet kwijt te zijn :+

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78511
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 17:27

Maakt me niets uit dat het langer duurt, maar geef dan niet op de site aan volgende dag levering maar pas het aan. En ook nog gewoon de mails versturen met daarin de sale en dat het de volgende dag geleverd wordt. 8)7

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 00:01

Neonlight schreef:
Maakt me niets uit dat het langer duurt, maar geef dan niet op de site aan volgende dag levering maar pas het aan. En ook nog gewoon de mails versturen met daarin de sale en dat het de volgende dag geleverd wordt. 8)7


Dat ben ik met je eens. Dat alles langer duurt is logisch, maar geef dan eerlijke informatie.

Wij geven duidelijk aan naar onze klanten dat wij wel vandaag versturen maar het bezorgen soms meerdere dagen kan duren.

Op die manier is er nooit een klant die aan het mopperen is. Uitzonderingen daargelaten.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 17:00

Kennelijk gaat er weer flink wat mis hier, dinsdag besteld. Woensdag verzonden.
Donderdag werd vrijdag, vrijdag werd zaterdag en zaterdag werd….?
Ik heb nog steeds geen bericht gehad wanneer het wel komt. Het gaat om een brievenbus pakketje met track and trace.

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:39

De gewone post heeft vertragingen van soms wel een week. Een brievenbuszending gaat via dezelfde route dus het verbaasd mij niet.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:42

Hier inmiddels post dat wordt opengemaakt. Denk aan de gratis pakketjes met goodies en kortingsbonnen. Klacht bij postnl neergelegd, maar de persoon die mij terugbelde 'Ik heb net van de week die bezorger juist een compliment gegeven dus ik denk niet dat het klopt wat je zegt'.

Zal wel muizen in huis hebben dan?

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:08

Winged schreef:
Hier inmiddels post dat wordt opengemaakt. Denk aan de gratis pakketjes met goodies en kortingsbonnen. Klacht bij postnl neergelegd, maar de persoon die mij terugbelde 'Ik heb net van de week die bezorger juist een compliment gegeven dus ik denk niet dat het klopt wat je zegt'.

Zal wel muizen in huis hebben dan?


:oo >;)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:16

Winged schreef:
Hier inmiddels post dat wordt opengemaakt. Denk aan de gratis pakketjes met goodies en kortingsbonnen. Klacht bij postnl neergelegd, maar de persoon die mij terugbelde 'Ik heb net van de week die bezorger juist een compliment gegeven dus ik denk niet dat het klopt wat je zegt'.

Zal wel muizen in huis hebben dan?

Oké dus iedereen die een keer een complimentje krijgt maakt ineens geen fouten meer? Zal t mijn collega’s even vertellen. Zij (en ik) maken ondanks complimenten toch evengoed fouten hoor. Maar dat zal dan vast ook niet kloppen.
Vind dat echt een kul reden. Post springt niet zomaar open.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 16:46

Ik ben zogenaamd niet thuis terwijl ik in thuis quarantaine zit… poedersuiker |o word nu naar afhaalpunt gebracht, waar ik dus niet heen mag

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 18:20

Mag klagen over de bezorger van de ochtendkrant ook? Krijg nu al sinds november de krant pas rond 10.00 uur in de bus, elke ochtend dezelfde standaard mail om 07.34 dat de krant vanwege omstandigheden later en uiterlijk rond 10.00 uur bezorgd zal worden. Had zelfs 2x per week helemaal geen krant, maar na het indienen van een klacht meerdere malen is dat voorbij. Knap waardeloos, neem je een ochtendkrant omdat je het prettig vindt een papieren versie te kunnen lezen bij je ontbijt komt die ruim nadat je al aan het werk bent en dus geen krant meer kunt lezen....

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 18:30

meggiemeg schreef:
Mag klagen over de bezorger van de ochtendkrant ook? Krijg nu al sinds november de krant pas rond 10.00 uur in de bus, elke ochtend dezelfde standaard mail om 07.34 dat de krant vanwege omstandigheden later en uiterlijk rond 10.00 uur bezorgd zal worden. Had zelfs 2x per week helemaal geen krant, maar na het indienen van een klacht meerdere malen is dat voorbij. Knap waardeloos, neem je een ochtendkrant omdat je het prettig vindt een papieren versie te kunnen lezen bij je ontbijt komt die ruim nadat je al aan het werk bent en dus geen krant meer kunt lezen....


Dan hebben ze waarschijnlijk geen bezorger voor jou wijk en moet degene van het afhaalpunt het zelf doen als alles weg is.
Zo hadden mijn ouders dat toen ook. Op een gegeven moment hadden ze maar de krant opgezegd. Wat ook nog een hoop gesteggel was.

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 23:49

Nou gaat lekker, vorige week van 1 partij pakketten al 2 zoek.

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:30

Lous dat dachten wij dus ook al dat zoiets de reden moet zijn.

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:42

Ook wat bijzonders beleefd.

Er is een pakket afgeleverd volgens de track en trace, klant heeft echter niets ontvangen. Buren hebben het ook niet. We sturen een nieuwe doos om te zorgen dat de klant niet zonder komt te zitten. Aangegeven dat indien de andere doos toch opduikt we dit even moeten oplossen.

Verder hoor ik niets meer van de klant voor het weekend.

Gisteren een bericht gestuurd, klant heeft de nieuwe doos ontvangen. Echter de andere doos bleek op een verkeerd huisnummer te zijn neergezet kwamen ze achter, nu wil de klant de doos wel houden had ook op onze kosten teruggestuurd kunnen worden. Geeft de klant doodleuk aan dat omdat hij zo eerlijk is om dit te melden hij eigenlijk de helft wil betalen van de nieuwprijs. Immers anders waren we de doos kwijt geweest.

Dan denk je je klant te helpen door direct een nieuwe doos te versturen zodat hun huisdieren niet zonder voer komen te zitten. Proberen ze er nog beter van te worden ook…

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:44

Eerlijk zijn en daar voor beloond willen worden, vreemde manier van doen vind ik. En dan nog over de rug van een ander heen ook, zo jammer. Als het op geld aan komt leer je de mensen wel kennen.

little_birdy
Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:45

Jeetje dat is echt schandalig.
Zou gewoon de rekening sturen van de waarde en anders retour .
Zou hier niet intrappen hoor

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:45

Jemig... Dat is dan de dank voor klantvriendelijkheid en service.

Ik kreeg juist een leeg pakket. Contact opgenomen, wxcuses gekregen en zouden meteen een nieuwe opsturen. Dat is weken geleden, niks meer gehoord en nog geen reactie op mijn vraag of het al verzonden is. Ik geef ze nog 1 dag om te reageren en anders een klacht indienen bij overkoepelende winkel.

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:27

robert45 schreef:
Ook wat bijzonders beleefd.

Er is een pakket afgeleverd volgens de track en trace, klant heeft echter niets ontvangen. Buren hebben het ook niet. We sturen een nieuwe doos om te zorgen dat de klant niet zonder komt te zitten. Aangegeven dat indien de andere doos toch opduikt we dit even moeten oplossen.

Verder hoor ik niets meer van de klant voor het weekend.

Gisteren een bericht gestuurd, klant heeft de nieuwe doos ontvangen. Echter de andere doos bleek op een verkeerd huisnummer te zijn neergezet kwamen ze achter, nu wil de klant de doos wel houden had ook op onze kosten teruggestuurd kunnen worden. Geeft de klant doodleuk aan dat omdat hij zo eerlijk is om dit te melden hij eigenlijk de helft wil betalen van de nieuwprijs. Immers anders waren we de doos kwijt geweest.

Dan denk je je klant te helpen door direct een nieuwe doos te versturen zodat hun huisdieren niet zonder voer komen te zitten. Proberen ze er nog beter van te worden ook…


Ik mag toch hopen dat deze klant wel een bemerking bij zn profiel heeft gekregen

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 13:14

Hier is ook een vervangitem zoek, de verkoper gaat nu een nieuwe opzenden maar moest de eerste uitkomen heb ik zelf al aangegeven dat we dan bekijken hoe we het gaan oplossen.

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 19:17

Kennelijk is het nog steeds druk bij PostNL.

Gisteren zijn er 2 brievenbuspakjes verzonden die vandaag hier aan hadden moeten komen. Zijn er alle 2 dus niet.

Terwijl de winkels weer normaal open zijn en de kerst drukte nu toch écht wel afgelopen is.

Hopelijk komen ze dan morgen, heb ik iets om naar uit te kijken als ik terug kom van een fietstochtje van 50km morgen.

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 19:20

mvdende schreef:
Kennelijk is het nog steeds druk bij PostNL.

Gisteren zijn er 2 brievenbuspakjes verzonden die vandaag hier aan hadden moeten komen. Zijn er alle 2 dus niet.

Terwijl de winkels weer normaal open zijn en de kerst drukte nu toch écht wel afgelopen is.

Hopelijk komen ze dan morgen, heb ik iets om naar uit te kijken als ik terug kom van een fietstochtje van 50km morgen.



Onder welke steen heb jij gelegen? In Nederland schijnt er een lockdown te zijn geweest, winkels dicht en mochten pas vanaf zaterdag weer open. En jij denkt dat Post-NL het nu al rustiger heeft? Ik denk dat de gevolgen door de lockdown nog wel even te merken zal zijn bij de bezorgdiensten. Daar kan je je op instellen, of je koopt niet nline. Meer smaken zijn er volgens mij niet.