Spotify: premium account opeens weg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Spotify: premium account opeens weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-19 20:53

Hoi :wave:

Sinds een paar jaar ben ik een actief spotify gebruiker en daarom heb ik ook een premium (betaald, €9,99 per maand) account.
Echter is dit account een week of 2 geleden opeens weer terug gezet naar het basisaccount, dus niet meer offline luisteren en met reclames tussendoor.
Dit terwijk ik dus nog wel elke maand betaal.

Ik heb na lang zoeken op de spotify website een e-mailadres gevonden en een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen gehoor.

Mijn vraag is, of iemand van jullie wel eens iets soortgelijks heeft meegemaakt en wat je er toen mee hebt gedaan? Hoe is het opgelost en/of hoe heb je contact gekregen met spotify?

Alvast bedankt. :)

Sani

Re: Spotify: premium account opeens weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:02

Ik heb op de een of andere manier 'twee accounts'. Eentje gekoppeld aan Facebook en een gekoppeld aan mijn mailadres. De eerste is premium, de ander niet. Waarom geen idee.
Kan het dit zijn?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:11

Ik was ooit vergeten mijn creditcard gegevens bij te werken. Abonnement werd dus niet meer betaald. Ik had wel een paar mailtjes gehad, maar dacht dat dat phishing was omdat die mailtjes echt heel banketstaaf geformuleerd waren. Toch maar eens in mijn account gekeken en daar stond een melding van wat er mis was.
Had toen ook nog een mail naar spotify gestuurd met dat ze beter een mailtje konden sturen met: "er staat een melding voor je in je account, log even in" ipv "je moet betalen - met een link - anders wordt je account afgesloten" - wat een typisch phishing dreigement is. Kreeg ik een kul-antwoord op terug, dus daar had ik niets aan.

Moraal van het verhaal: check je account even, mogelijk word je daar wijzer.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 06:52

Je kan als het goed is ook chatten met Spotify. Dit heb ik gedaan toen ik mijn landsinstellingen wilde wijzigen en dit niet lukte. Ik zou daar even naar Googlen, want ik ben daar snel en vriendelijk behandeld.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 07:04

Ik heb dit al 2 keer gehad.
Het is makkelijkst is om op Google te zoeken naar 'Spotify chat' en dan een link te pakken naar waar je op de pagina 'start chat' kunt zien.
Bij mij is het een keer geweest dat ze vermoeden hadden van fraude (wat niet was) en 1 keer was mijn account gehackt.
Via de chat was het iedere keer vrij snel opgelost.