Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Border Control en Border Security zijn idd handige programma's om te kijken!
En zonder te discrimineren zijn het vooral Aziaten die in die programma's heel veel eten mee nemen.
Het valt ons iedere keer weer op
Eva1975 schreef:Douanereizen app.. nou daar word ik niets wijzer van en het antwoord op de facebook pagina eigenlijk ook niet.
"we verwachten geen problemen met ‘gewone thee’ (zonder ingrediënten die op de Opiumlijst staan of delen van beschermde dier- en/of planten). Vraag het bij de douane van de betreffende landen na als je het zeker wilt weten"
enzino schreef:Eva1975 schreef:Douanereizen app.. nou daar word ik niets wijzer van en het antwoord op de facebook pagina eigenlijk ook niet.
"we verwachten geen problemen met ‘gewone thee’ (zonder ingrediënten die op de Opiumlijst staan of delen van beschermde dier- en/of planten). Vraag het bij de douane van de betreffende landen na als je het zeker wilt weten"
Dat lijkt mij bevestiging dat het mag met de disclaimer dat als het toch niet mag, wat onwaarschijnlijk lijkt, je niet bij hun moet komen klagen.
enzino schreef:Cayenne schreef:En zonder te discrimineren zijn het vooral Aziaten die in die programma's heel veel eten mee nemen.
Wij nemen toch ook onze hagelslag en pindakaas mee?