Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fleurtjeuh schreef:Wij hebben ze niet gezien, en de buurman ook niet.
Ik kan dus niet zeggen of ze er daadwerkelijk niet waren.
Ik heb ze eerder niet gezien. Mijn vriend ook niet. De buurman ook niet.
fleurtjeuh schreef:Er zijn 5 auto's weggesleept, waarvan 3 van mensen die binnen 200 meter van het plein wonen.
Wij zijn op geen enkele manier op de hoogte gesteld dat ze gingen slepen. Op dit moment hangen er wel borden.
Het bergingsbedrijf vond het ook gek dat niemand van ons was gebeld of dat er niet iemand langs was gelopen om aan te bellen.
We hebben de auto weer terug, maar blijken nu ook nog een boete van te voren te hebben gehad van nog net geen 100 euro..
Daar gaat al ons spaargeld.
T is gewoon hartstikke zuur dat al die evenementen dingen altijd op dat plein moeten terwijl er prima andere plekken zijn. Er is al zo weinig parkeerplek in het centrum en alles staat vaak al vol.
En dan moet je weer ergens je auto kwijt zien te kunnen want je hebt parkeervergunningen nodig hier in het centrum.
Cayenne schreef:Maar als er op dat moment al borden stonden hoeven ze toch ook niet jullie op de hoogte te stellen?
En het doet er natuurlijk niet toe dat er nog niets is opgebouwd.
. Om half 7 uit mijn bed gebeld door de politie en ik kon 'm gelukkig nog verplaatsen. Daarna nog een keer gehad met bomen snoeien. Waren ook alleen de huizen echt recht voor die parkeerplekken van op de hoogte gesteld en wij 3 huizen verder niet, ook geen borden geplaatst. Het was ook niet echt dat de auto in de weg stond maar er konden wel takken op vallen. Mensen uit de straat wisten dan het onze auto was en zijn toen even aan komen bellen. Ik was toen al behoorlijk geirriteerd (als ik niks hoor en dan vervolgens wel snel mijn auto kom verzetten hoef ik geen bergen commentaar van zo'n bedrijf) maar in jouw geval zou ik echt pissig zijn. Als je nou de enige was... met zoveel auto's lijkt het toch aan de communicatie van de organisatie te liggen. Ik denk ook wel dat de gemeente er iets mee doet als je allemaal klacht indiend. Mijn ervaring is dat organisaties juist altijd veel moeite doen om omwonenden te vriend te houden. Als het evenement volgend jaar weer is zou ik mooi bezwaar indienen tegen de vergunning.