Over twee weken ga ik mijn 25ste verjaardag vieren, maar eigenlijk heb ik dit nog nooit zelf gedaan. Ik heb al wat mensen uitgenodigd alleen ze kennen elkaar niet of bijna niet. Dat maakt het wel lastig, want hoe voorkom je dat mensen niet met elkaar gaan praten. Ik heb er wel voor gekozen om niet een hele grote groep uit te nodigen. Ongeveer 8 mensen.
Heeft iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik ga de verjaardag wel gewoon thuis houden
Stel van te voren iedereen even aan elkaar voor en waar je elkaar va kent, dan hebben de andere al een openi g om een gesprek te beginnen. Verder, spelletjes spelen? Dat is alijd leuk
Komen je gasten ook eten? Zo ja, aan iedereen vragen of ze wat meenemen. Dat werkt meteen een gesprek in de hand. Over lekker eten, recepten uitwisselen etc.
Qua spelletjes met vreemden is 30 seconds wellicht leuk. Lekker interactief niet te moeilijk en je schept meteen een band door team splitting haha
Zelf vind ik een sta tafel altijd fijn omdat mensen iets moeten met elkaar ipv dat ze op de bank ploffen.
Als het er echt maar 8 zijn is samen eten aan 1 tafel ook wel leuk. Gourmet e.d.? Je hebt meteen een bezigheid maar wel lekker ongedwongen?
Ligt ook een beetje aan toegankelijkheid van je gezelschap. Sommige praten makkelijk met vreemden en dan heb je niet eens perse een duwtje in de rug nodig.