Ik hoop ooit een topic te openen met 'ik bouw mijn eigen stalling incl binnenpiste aan huis', maar voorlopig moet dat nog even wachten.
Wel vind ik het fijn om de verhuis van mijn kantoor te delen en hopelijk op die manier ook (andere) inzichten en ideeën te krijgen.
Ik wist al een tijdje dat het einde van het huidige huurcontract eraan zat te komen en daarnaast is de ruimte oud en ook te klein geworden. Toch al zeker sinds het begin van het jaar op zoek naar een nieuwe ruimte, zowel koop als huur bekeken, maar was altijd wel iets; te groot, te klein, te duur, al verhuurd/verkocht, pas vrij na einde huidig huurcontract en ga zo nog maar even door.
Maar vandaag was het dan eindelijk zo ver dat ik de sleutel van het nieuwe pand in ontvangst mocht nemen.
Het gaat om een hoekpand van een kleine 100m2 opgedeeld in 3 ruimtes (naast keuken en toilet en nog een technische ruimte).
Ruim het dubbel van het huidige pand.
Het gaat om een pand dat nog maar een jaar of 10 oud is en voorheen ook gebruikt werd als kantoor, dus hele grote zaken dienen er niet te gebeuren.
Gelukkig want tegen begin december staat de verhuis al op de planning.
Ik probeer morgen wat foto's te posten. Ik probeer het wel nog even relatief 'anoniem' te houden, want de officiële aankondiging moet nog gebeuren.
Eerste opsomming van de werkzaamheden.
-extra elektriciteit (stopcontacten etc)
-nakijken airco
-kleuren kiezen en schilderen
-bestickering ramen
-plaatsen glazen deur
-vervangen slot
-verwijderen buitenverlichting
-plaatsen buitenreclame
-beslissen indeling
-raamdecoratie
Er moeten 3 werkplekken met mogelijkheid tot plaatsen klanten voorzien worden. Een kleine vergaderruimte en een eetruimte. Daarnaast ook wel wat kastruimte ivm archief (meeste is papierloos).
Hieronder al een plannetje voor het idee.

Ik ben benieuwd.