Een nieuwe keuken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Een nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-19 17:06

Hoi allemaal,

We hebben zojuist een huis gekocht waarin we de keuken gaan vervangen. Het is een open keuken:

Afbeelding

En zoiets vind ik echt heel mooi, even voor een indruk van de sfeer die we zoeken:

Afbeelding

Afbeelding

Weet iemand een keukenzaak die zoiets werkelijkheid kan laten worden? Heeft iemand tips? Waar moeten we aan denken? We weten dat je bij een keuken behoorlijk aan de prijs kan sleutelen, hoe zat dat bij jullie? Heeft er iemand een 5-pits inductie, en bestaat dat eigenlijk wel met zo'n grote oven eronder?

Ik zit te denken aan dezelfde opstelling, dus links een stuk met hoge kasten, en dan rechts in L-vorm een aanrechtblad met koken. Koken niet zo schuin in de hoek.

En tenslotte, wat voor keuken heb jij? Wat zou je nu anders doen of wat zou je graag anders hebben?

Groetjes!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:22

Het past niet in jouw keuken zoals je m hebt, maar ik zou niet meer zonder apothekerskast willen in de keuken. Niet zo een met allemaal laadjes maar zo'n lange dunne kast die je uit trekt. Daarbij kom je naar mij idee vaak ruimte te kort in een keuken dus ik heb graag veel kastjes. En oja ik zou ook niet meer willen zonder 6 pits gasfornuis :') ik had trouwens behoorlijk wat van de prijs af gekregen en ik heb wat dingen los gekocht zoals het fornuis, de vaatwasser en de keuken kraan. Dat scheelde ook best wat.

Lynn_Nikita

Re: Een nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:35

5 pits inductie bestaat heb ik ook gehad dus het bestaat wel.. Lades zijn ook heerlijk, ik wil nooit meer kastjes. Helaas ben ik verhuisd en van een hele grote nieuwe keuken naar een 30 jaar oude gegaan, met de kastjes en geen vaatwasser. Nu nog doorsparen en hoop ik over 2 jaar weer een nieuwe keuken t e hebben met in elk geval zeker heel veel lades en een dubbele wasbak