Volgers Area 51 raid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Miefje

Volgers Area 51 raid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-19 14:01

Hoi bokkers!

Ik ben zelf de livestreams over Area 51 al de hele dag aan het bekijken... zijn er meer mensen die het volgen? Op dit moment lijkt het erop dat ze niet gaan raiden, en alleen maar gaan feesten voor de poorten met allemaal crazy mensen. Zie ook veel mensen die een hond mee hebben genomen.

Heb ook van alle kanten gehoord dat er iemand is neergeschoten, maar dat is nog nergens bevestigd.

(Wist zelf niet precies in welk deelforum dit moest...)

Esmee_RS

Re: Volgers Area 51 raid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:03

Heb je een linkje?

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-19 14:08

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:18

mijn klas volgt het waardoor ik het volg

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:22

Ik ben nu wellicht heel dom, ik zie overal memes etc maar heb geen idee wat dit is? Noob

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:23

Miefje schreef:
Hoi bokkers!

Ik ben zelf de livestreams over Area 51 al de hele dag aan het bekijken... zijn er meer mensen die het volgen? Op dit moment lijkt het erop dat ze niet gaan raiden, en alleen maar gaan feesten voor de poorten met allemaal crazy mensen. Zie ook veel mensen die een hond mee hebben genomen.

Heb ook van alle kanten gehoord dat er iemand is neergeschoten, maar dat is nog nergens bevestigd.

Kan iemand dit voor mij vertalen? :')
Wat is raiden in godsnaam? :+

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:26

Ik ken alleen maar raiden van pokemon go :')

Whale

nenahdm schreef:
Ik ben nu wellicht heel dom, ik zie overal memes etc maar heb geen idee wat dit is? Noob

Een groep mensen wil Area 51 bestormen, en Area 51 is een geheime Amerikaanse legerbasis waarbij de gewone mens niet weet wat daar gebeurt. En hun denken dat het te maken heeft met aliens en UFO's en al dat.

Hikarii

Palmera schreef:
Miefje schreef:
Hoi bokkers!

Kan iemand dit voor mij vertalen? :')
Wat is raiden in godsnaam? :+

Bestormen.

Jammer dat de stream er weer uit ligt :(

Esmee_RS

Een tijdje terug is er een Facebookevenement aangemaakt waarbij het het idee was om Area 51 te gaan bestormen onder het mom va “ze kunnen ons niet allemaal tegenhouden” :+

Exacte cijfers heb ik niet, maar het is aardig trending geworden online

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:51

nenahdm schreef:

Een paar maanden geleden was er een facebookevent aangemaakt, als grap. Laten we met z’n allen Area 51 bestormen (geheim gebied van het Amerikaanse leger waar volgens complotdenkers aliëns zouden wonen). Het evenement had zo’n groot succes dat de makers het offline hebben gehaald en nogmaals hebben gezegd dat het grap is. Vandaag zou de dag zijn dat het event zou plaatsvinden.

Ik geloof er niet in dat ze het echt gaan doen, tenzij je echt gestoord in je hoofd bent. Ze kunnen ons niet allemaal tegenhouden, ik geloof van wel als je allemaal minimaal bewapend het terrein opkomt. In worst case als het echt een bestorming zou zijn geloof ik ook dat het leger wel zou durven schieten. En niemand gaat in de frontlinie willen staan of verder willen gaan als er gesneuveld zijn. Maar zo’n vaart zal het helemaal niet lopen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 14:53

Ik denk ook niet dat er iets gaat gebeuren, zoals jij zegt. Of ze moeten heel dom zijn.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:00

Ik heb wel wat foto's rond zien gaan waarbij het lijkt alsof er mensen zijn. Ik vind het echt geweldig, enorm dom en belachelijk natuurlijk, maar geweldig :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:05

Whale schreef:
Ik denk ook niet dat er iets gaat gebeuren, zoals jij zegt. Of ze moeten heel dom zijn.

Vergis je niet in de domheid van de mens. Dat neemt echt bizarre proporties aan soms..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:27

Is dit gelijk die keer dat iemand een event had gemaakt 'verstoppertje spelen in de ikea' en er 10.000 man op af kwam :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:39

Zoiets, met dat verschil dat de kans nihil is dat een medewerker van Ikea je tegen de grond schiet als je bij de ingang roept "Wie niet weg is is gezien!" :') .

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:54

Ik vind het concept van dit idee eigenlijk wel fantastisch: "Ze kunnen ons niet allemaal tegelijk tegenhouden." _O-

Dat er ook nog gekken daadwerkelijk om 3 uur 's nachts voor het hek stonden met allemaal bordjes maakt het alleen nog maar geiniger. :D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:12

Eerlijk gezegd had ik echt een bestorming verwacht (of stiekem misschien gehoopt :+ ). Maar ik begrijp het ergens ook wel dat die mensen het gebied echt willen bestormen. Als je zo nieuwsgierig bent en de overheid het geheim probeert te houden, snap ik wel dat mensen vinden dat ze het recht hebben om te weten wat daar gebeurt.

Maar goed, ik vind het ook dom. Ik zou liever onwetend blijven dan het risico lopen om neergeschoten te worden :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:21

Ik vind het oerdom en helemaal geen goede grap. Die basis zal met een goede reden zo geheim zijn, in het belang van alle Amerikanen. Om daar zulke puberale spelletjes mee te spelen heb ik geen goed woord voor over.

Durf te wedden dat als die youtubers Amerikanen waren geweest ze er ook niet met $4500 boete vanaf waren gekomen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:24

Ik had wel vaag opgevangen dat er iets gaande was afgelopen tijd. Toevallig gister beelden gezien de vrijgegeven zijn door de amerikaanse overheid met aantal onbekende vliegende voorwerpen die toch nader bekeken gaan worden door hunzelf.

Geen idee of een met ander te maken heeft maar helemaal veilig lijkt het me ook niet. :n het is niet eerst vragen dan tegenhouden, en al helemaal niet vriendelijk.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:50

Ik ben zelf ook best wel nieuwsgierig wat er daar nu precies binnen die hekken en muren afspeelt.

Wat kan er zo geheim zijn, dat niemand het mag weten? Als er inderdaad iets met ufo's en aliens is, waarom brengen ze dat niet naar buiten? Laat de mens aan de waarheid wennen, als het inderdaad zo is. Ik snap dat ze bang zijn voor massa hysterie, maar breekt de complete pleuris niet uit, als iedereen er niks van weet en er ineens mee worden geconfronteerd?

Ik ben van mening dat iedereen recht heeft om te weten wat daar gebeurd. Wat kan er zo geheim en zo belangrijk zijn, dat een ieder die het terrein betreed, het risico loopt neer geschoten te worden. Als het geen aliens en ufo's zijn, nodig dan een paar gewone burgers of journalisten uit en laat die er rond kijken, alleen dan maak je je zelf geloofwaardig dat het er niks met aliens en ufo's te maken heeft.
p.s ik wil wel een van die burgers zijn :)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:54

bridgetF schreef:
Ik ben zelf ook best wel nieuwsgierig wat er daar nu precies binnen die hekken en muren afspeelt.

Wat kan er zo geheim zijn, dat niemand het mag weten? Als er inderdaad iets met ufo's en aliens is, waarom brengen ze dat niet naar buiten? Laat de mens aan de waarheid wennen, als het inderdaad zo is. Ik snap dat ze bang zijn voor massa hysterie, maar breekt de complete pleuris niet uit, als iedereen er niks van weet en er ineens mee worden geconfronteerd?

Ik ben van mening dat iedereen recht heeft om te weten wat daar gebeurd. Wat kan er zo geheim en zo belangrijk zijn, dat een ieder die het terrein betreed, het risico loopt neer geschoten te worden. Als het geen aliens en ufo's zijn, nodig dan een paar gewone burgers of journalisten uit en laat die er rond kijken, alleen dan maak je je zelf geloofwaardig dat het er niks met aliens en ufo's te maken heeft.

Omdat het geen donder met aliens te maken heeft, maar met (militaire) staatsgeheimen. :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:57

Sunnda schreef:
bridgetF schreef:

Omdat het geen donder met aliens te maken heeft, maar met (militaire) staatsgeheimen. :=

Inderdaad, dat maken hun er van :')

En wennen aan het idee dat er buiten onze planeet ook leven is? Dat hoef ik niet voorgeschoteld te krijgen hoor, dat lijkt mij gewoon logisch :+

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:11

Het is op dit moment speculeren wat er daar afspeelt, aliens, ufo's, beïnvloeding van het weer of staatsgeheimen. Of valt aliens en ufo's onder staatsgeheim? :')
Zo lang er niet een officiële verklaring komt, al dan niet met bewijzen, zullen er nog altijd vele mensen het zich afvragen.
Het facebook evenement staat niet voor niets op meer dan 1,5 miljoen mensen die interesse hebben en 2.1 miljoen mensen die zouden gaan. Dus in ieder geval minimaal 3,5 miljoen mensen die de waarheid willen weten.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:24

bridgetF schreef:
Het facebook evenement staat niet voor niets op meer dan 1,5 miljoen mensen die interesse hebben en 2.1 miljoen mensen die zouden gaan. Dus in ieder geval minimaal 3,5 miljoen mensen die de waarheid willen weten.

Of 3,5 miljoen mensen die van een geintje houden. *\%/*