Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die zat op stok. Wtf.
tegen kwam en ik hielp hem met wat dingen en hij was heel blij. Uiteindelijk verklaarde hij mij de liefde. Helaas werd ik wakker toen we net aan het zoenen waren

(Schrok me heel erg toen eentje plots 'teleporteerde', werd toen nog eens bang omdat ik de vampier niet wou beledigen door te schrikken.) Qimm schreef:Mijn meest verontrustende dromen zijn de dromen waarin ik snak naar een sigaret. Dan probeer ik op alle mogelijke manieren aan een sigaret te komen. Maar wel heel stiekem want ik schaam me er voor, niemand mag het weten! Soms lukt het en soms ook niet. Als het me lukt is het zo zo lekker!
Ik rook niet en heb ook nog nooit gerookt!
was paar dagen na mn operatie..de eerste nacht thuis. Door de narcose en op mn rug moeten slapen en in t ziekenhuis om t uur wakker gemaakt moeten worden de meest wazige en vermoeiende droom ooit gehad.
Qimm schreef:Mijn meest verontrustende dromen zijn de dromen waarin ik snak naar een sigaret. Dan probeer ik op alle mogelijke manieren aan een sigaret te komen. Maar wel heel stiekem want ik schaam me er voor, niemand mag het weten! Soms lukt het en soms ook niet. Als het me lukt is het zo zo lekker!
(nog nooit gerookt en ook echt niet van plan)
rookt jullie partner ?
. We meerden ergens aan en het was vooral gewoon zo raar. Ik was toen 24 denk ik dus die mensen heb ik ook al jaren meer dan 15 jaar niet gezien en opeens ploppen ze op in mijn droom
Lagonda schreef:Qimm schreef:Mijn meest verontrustende dromen zijn de dromen waarin ik snak naar een sigaret. Dan probeer ik op alle mogelijke manieren aan een sigaret te komen. Maar wel heel stiekem want ik schaam me er voor, niemand mag het weten! Soms lukt het en soms ook niet. Als het me lukt is het zo zo lekker!
Dat droom ik ook regelmatig! Soms word ik dan ook wakker en echt naar een sigaret snak(nog nooit gerookt en ook echt niet van plan)