Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Na die 2 weken was het ook wel weer over gelukkig
Cayenne
Cayenne schreef:Ik droomde ooit eens dat ik op stok tussen mijn vogels in de voliere zat in een vogelkostuum om uit te vinden wie er illegaal hennepzaadjes aan het dealen was.
Sindsdien neem ik mijn dromen niet meer zo serieus
prachtig. Ik heb ook vaker zulke dromen.
Niobe schreef:Nee joh, ik heb ook een keer gedroomd dat ik een vreselijk romantische relatie had met Ben Affleck. Heb nooit echt wat van die man gevonden, maar na die droom ben ik 2 weken straalverliefd geweest en heb al zijn films gekekenNa die 2 weken was het ook wel weer over gelukkig
![]()
En nee, ik was geen 16 jarige puber maar al ergens in de 20.
Soms hebben dromen gewoon een rare uitwerking op je en kan het gevoel blijven hangen. Niet al te serieus nemen.
dus begrijp wel dat die droom je iets heeft gedaan. Niobe schreef:Nee joh, ik heb ook een keer gedroomd dat ik een vreselijk romantische relatie had met Ben Affleck. Heb nooit echt wat van die man gevonden, maar na die droom ben ik 2 weken straalverliefd geweest en heb al zijn films gekekenNa die 2 weken was het ook wel weer over gelukkig
![]()
En nee, ik was geen 16 jarige puber maar al ergens in de 20.
Soms hebben dromen gewoon een rare uitwerking op je en kan het gevoel blijven hangen. Niet al te serieus nemen.
Maar dan met Jason Mamoa, totaal niet mijn type man. Heb me ook helemaal scheel gegoogeld, films gekeken en inderdaad na een paar dagen was het er af.
De kunst is om die dromen goed te interpreteren, dan kun je er echt je voordeel mee doen. Ik heb ooit eens een boek hierover gekocht, en ik vind het heel mooi om te zien hoe het werkt.