(Thuis)Werk voor extra zakcentje, welke richting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(Thuis)Werk voor extra zakcentje, welke richting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:05

Omdat hier mensen wel van alle markten thuis zijn ... Ik werk 75% (in theorie 30u per week, maar de ene week meer en de andere week minder) met onregelmatige uren en geen vaste vrije dagen. Nu zat ik te denken of er ergens een mogelijkheid is om iets anders erbij te doen, om zo wat extra geld te verdienen. Maar ik zou totaal niet weten in welke richting ik moet kijken.

Zijn er (bij)baantjes waarbij je elke maand kan doorgeven welke dagen je kan? Dus zodra mijn maandplanning gekend is dat er dan gekeken wordt welke dagen ik kan werken. Of werk wat je thuis kan doen zodat je zelf je dagen/uren kan indelen?

Iemand die me ergens een richting in kan duwen? Zodat ik wat gerichter kan rondkijken?
Want zo uit het hoofd zou ik echt niet weten waar te beginnen...

Ik woon/werk in België, kan me voorstellen dat hier niet alles hetzelfde is als in Nederland, maar misschien wat algemene richtingen ofzo dat dit mij toch op weg kan helpen.

Kmbrly

Re: (Thuis)Werk voor extra zakcentje, welke richting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:08

Misschien een flexi job in de horeca ?
Of eens contact opnemen met een interimkantoor , die zoeken er tegenwoordig ook met flexi.

Olympia

Re: (Thuis)Werk voor extra zakcentje, welke richting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 21:51

Ik weet niet of in Belgie ook zoiets bestaat als Temper of Young Younes. Je moet dan wel een btw nummer hebben en je bent daarmee ZZPer. Maar op Temper en Youngones staan klussen waarvoor je je kan aanmelden. Op deze manier kan je elke dag bekijken wat je wil en of je extra bij wil verdienen. Ik vind het handige sites, omdat ik op deze manier ook wel eens extra werk en wat meer geld binnen haal.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:44

Vakantieparken en campings, soms hotels ook. enz hebben zeer flexibele roosters. Ook waar jezelf kan melden hoeveel en hoe vaak je kan werken per maand. Ook veel bijbaantjes of nacht.

Zij zijn altijd opzoek naar mensen die dat kunnen en willen.