Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gecondoleerd..! 
eva1969 schreef:Als je een boeket mee wil nemen met de bedoeling dat oma dat thuis neerzet denk ik dat dat lastig wordt als je dat naar de crematie meeneemt. Als jullie bij oma thuis verzamelen kan dat prima en kan je er nog bij zeggen dat de bloemen voor haar zijn, om verwarring te voorkomen. Als je bloemen mee wilt nemen met de bedoeling dat ze bij de kist gelegd worden dan kan dat prima. Meestal staan er medewerkers bij binnenkomst van het crematorium om bloemen aan te nemen die last minute meegenomen worden.
xShanice schreef:De crematie is om 2 uur, ik ben al rond 1 uur bij zijn oma en de bloemen zijn dan voor haar uit medeleven en respect dus kan ze voor de crematie aan der geven. Mijn vriend vind het niet raar als ik bloemen mee neem voor zijn oma en ze vind het ook niet erg zei hij net.
xShanice schreef:De crematie is om 2 uur, ik ben al rond 1 uur bij zijn oma en de bloemen zijn dan voor haar uit medeleven en respect dus kan ze voor de crematie aan der geven. Mijn vriend vind het niet raar als ik bloemen mee neem voor zijn oma en ze vind het ook niet erg zei hij net.
Heb dit jaar mijn vader begraven en wat het allerfijnst is, is dat je merkt dat mensen om je denken op wat voor manier dan ook.