PWS onderwerpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique03

PWS onderwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 12:06

Goedemiddag,

Wij moeten voor ons eindexamen een PWS maken (5 HAVO) en een onderwerp vinden is erg lastig, dus vandaar een nieuw onderwerp, iedereen is vrij zijn onderwerpen achter te laten zodat je niet alleen ons helpt maar misschien wel veel meer mensen!

Mvg Dominique Dijksma

F_T

Re: PWS onderwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:10

Zo maak je het wel extreeeeeem breed.

Íeder onderwerp ter wereld kan wel op een of andere manier in een pws gegooid worden namelijk.

Heb je een bepaald vak waar je het bij wil houden?
Hebben jullie zelf al een denkrichting, van 'iets met ...' zou leuk zijn, maar zonder dat je precies weet wat?

Ik weet op 'mijn' school redelijk wat de eisen zijn bij de betavakken bijvoorbeeld, maar zelfs die eisen wisselen per school...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:14

Welk vak hebben jullie? Hier moesten we inschrijven op vakken, omdat niet iedereen zijn pws bij dezelfde docent kon inleveren :P Bio was altijd populair.

Welke kant willen jullie op?

F_T

Re: PWS onderwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:19

Jup, bio is immer populair...

Is ook een van de leukste vakken voor pws natuurlijk. :D

Ideeën heb ik altijd zat.
Maar heb ook al heel wat pws-en van dichtbij meegemaakt. (En het praktische werk mee begeleid)
Van topkwaliteit tot echte bagger waar dan allerlei herstelwerk nodig was.

Maar als je echt voor een pws gáát, en iets kiest dat je echt leuk vindt, komen er vrijwel altijd hoge cijfers uitrollen!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:31

Dit soort huiswerkvragen zijn niet toegestaan, je zult zelf een onderwerp moeten bedenken. :) Dit topic zet ik op slot.