Beide 70 en 45 jaar getrouwd - feest idee!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Beide 70 en 45 jaar getrouwd - feest idee!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-19 18:08

Binnenkort worden mijn ouders 70 en ze zijn 45 jaar getrouwd. Ze willen dit graag vieren, in januari, maar alleen een receptie oid willen ze niet. Ze willen het wel wat grootser aanpakken alleen hebben ze geen idee wat.
Het gaat om ongeveer 25 tot 30 mensen. De oudste is 70+,de jongste 1.

Wie heeft er een leuk en origineel idee?

8nnemiek

Re: Beide 70 en 45 jaar getrouwd - feest idee!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:11

Mijn oma en opa hebben het destijds in een café gevierd. Groot buffet, een grappig optreden van de kinderen waarin ze een leuke speech hadden voorbereid over hun leven, met allerlei objecten van vroeger.. Een optreden van een redelijk bekende cabaretier waar ze vroeger naar keken..
Ik heb bij andere feesten wel eens gezien dat mensen films van vroeger monteren tot een leuke terugblik. Of een oude zanger of artiest boeken.
Een soort openingsdans wordt ook wel eens gedaan, waarbij het publiek om het paar heen staat en bv zoals vroeger confetti en slingers schiet/gooit.
Maar ik kan me ook voorstellen dat zoiets al snel te veel wordt voor een klein groepje van 30 mensen.
Een buffet is altijd leuk iig!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:12

Grote vakantie boerderij afhuren waar iedereen kan blijven slapen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:16

Naar een boerderij waar je wat activiteiten kunt doen? Boerengolf ofzo en waar voldoende gelegenheid is voor de kinderen om te spelen.
Beginnen met koffie en gebak, daarna activiteit, lekkere lunch, weer een activiteit en tot slot een hapje en een drankje.

Edit: zie nu januari..Dan maar een binnenactiviteit zoeken.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-19 20:11

bigone schreef:
Grote vakantie boerderij afhuren waar iedereen kan blijven slapen.

Het is niet alleen de naaste familie maar ook vrienden en kennissen. Ze willen iets doen op een zaterdag.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:36

De Veluwse Stoommaatschappij? Kan je een privéstoomtrein plus wagons huren en eten in de restauratiewagen. Rijdt van Apeldoorn naar Dieren.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:46

Oud Hollandsche spelletjes doen? Dat is wel een hele leuke binnen activiteit voor jong en oud. Alleen voor hele kleine kinderen natuurlijk niet.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:15

Wij hebben een diner aan tafel geserveerd dat muzikaal begeleid werd door De Liedjeskeuken. Dat is een akoustische muziekgroep die echt zo'n beetje alles kunnen spelen. Zij zetten 'menuutjes' op tafel waar de mensen dan een smaakje van kunnen kiezen. 'stevige kost' kan bijv een nummer van ACDC worden, en 'franse frietjes' een frans chanson. Enorm leuke mensen en een fantastische zangeres. Ook kinderliedjes zingen ze voor de allerkleinsten. Omdat het akoestisch is, kunnen de andere tafels verderop gewoon kletsen met elkaar. Ik weet niet hoever ze reizen, wij zitten in midden-brabant.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 10:52

Ibbel schreef:
De Veluwse Stoommaatschappij? Kan je een privéstoomtrein plus wagons huren en eten in de restauratiewagen. Rijdt van Apeldoorn naar Dieren.

Dat is een leuk idee! Ga ik naar kijken.