Bestaat betrouwbaar thuiswerk nog?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wispeltuur

Bestaat betrouwbaar thuiswerk nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-19 18:04

Ik zit al een langere tijd thuis zonder werk en zonder enige vorm van inkomen. Nu redden we het best oke met wat we hebben maar het zou fijn zijn een beetje extra inkomen te hebben.

Als je thuiswerk intypt op google krijg je meteen een boel hits maar dit zijn allemaal louche websites waar je moet betalen om uberhaubt vacatures te bekijken en dat is natuurlijk nogal vreemd. :+
De uitzendbureau's bieden vooral telefonisch werk aan en dit is niet echt aan mij besteed.

Ik ben vooral opzoek naar inpakwerk, soorteerwerk, dingen in elkaar zetten of relatief simpel computer werk.
Een pickup point worden voor post paketten spreekt mij erg aan maar in mijn 2 kamer appartement is dit helaas niet haalbaar.

Dus ik ben benieuwd bestaat het nog of kan ik de zoektocht net zo goed opgeven?

*Ik woon trouwens in Helmond

lovelyfiefy

Re: Bestaat betrouwbaar thuiswerk nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:08

thuiswerk kon ik ook niet vinden dat ik het zocht.
wel zijn er meerdere websites waar je je kan aanmelden om bij mensen thuis schoon te maken, of boodschappen te doen of iets.
hier kan je dan zelf kiezen hoe ver je dit van huis wilt doen.
zo maakte ik een tijd schoon bij iemand die om de hoek woonde.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 23:46

Wat je zelf aankaart, weet ik zo snel geen sites voor.
Misschien zijn marktonderzoeken wel iets voor jou. Je mag dan langskomen en over een bepaald onderwerp in gesprek gaan en je mening geven. Is leuk, sociaal en betaalt prima. :j Onder andere CGselecties is betrouwbaar.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:23

In België kan je van thuis uit strijken met dienstencheques. Gaat via een bedrijf ,je kan zelf kiezen hoeveel uur,klanten komen een mand was afzetten die strijk je en voor 1 mand krijg je 1 cheque die wissel je op het eind van de maand in voor loon.
Misschien bestaat zoiets bij jullie ook?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:39

Ik volg even! Zit een beetje met hetzelfde, al die thuiswerkwebsites idd ook al gezien. Succes met je zoektocht!