- Ik ben bijna 17 en ga nu naar het 6de middelbaar, redelijk wat schoolwerk dus. Daarnaast lease ik een paard waarmee ik 2 keer per week in de groepsles mee rijdt. Wanneer ik niet te veel schoolwerk heb ga ik nog 2 keer in de week zelf (buiten)rijden. In een echt drukke week (wat school betreft), zit ik echt geen seconde stil en is het soms echt puzzelen met het paardrijden en goed blijven leren. Helpt ook niet dat ik heel perfectionistisch ben, waardoor ik alles tot in detail wil kennen voor een test
. Best een druk leven dus haha
.- Langs de andere kant ga ik waarschijnlijk niet meer tijd krijgen als ik ga studeren of werken, dus dan is het nu misschien nog de moment.
- Ik zit ook met mijn rijbewijs dat ik wil halen komend jaar.
- Is het een probleem dat ik een bril draag of moeten je ogen echt perfect zijn?
- De theorielessen zouden het hele schooljaar doorgaan op zondag van 9u tot 12u. Daarna moet ik in de zomervakantie dus ook mijn praktijk halen, en minstens 12 vlieguren per jaar hebben, anders is het voor niks geweest
. Ik heb momenteel nog geen idee of dat gaat lukken in combinatie met universiteit.Ik denk dat ik zo alles wel gehad heb..
Wat zouden jullie doen, alvast bedankt voor het advies
.
. Punt is wel dat je op deze manier geen vergunning kan krijgen denk ik en dan mag je nog steeds niet alleen vliegen..