Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17248
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 22:03

Ik vind sowieso dat een baby niet echt iets is om te vieren _O-

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 22:08

Sheran schreef:
Ik vind sowieso dat een baby niet echt iets is om te vieren _O-


Dat is wel het voordeel van alleen zijn, kun je ook niet per ongeluk zwanger raken :=

Jildau

Berichten: 9430
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 22:16

Zeedraakje schreef:
Nou ik heb écht een unpopular opinion vermoed ik (niet om op te scheppen overigens maar ik heb nog niemand gevonden die het met me eens is :+ ): van mij mogen mensen stoppen met het aan de hele buitenwereld willen verkondigen dat er een baby geboren is door huis en tuin te versieren. En dan moet het ook nog zo groot en 'origineel' mogelijk én blijft het geëtaleerd tot het kind zowat naar school gaat (iets overdreven ja, maar toch lang). Vind het echt een stom, ouderwets iets.
Zo, ik zit klaar voor de rotte tomaten ^)


Helemaal mee eens! Verschrikkelijk vind ik dat.. En als ze dan één worden mogen ze zo'n superdure taart naar de klote graaien met die vieze handjes.

Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 22:19

Sheran schreef:
Ik vind sowieso dat een baby niet echt iets is om te vieren _O-


Eens :))

Esmee_RS

Berichten: 4890
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-21 22:41

Jildau schreef:
Zeedraakje schreef:
Nou ik heb écht een unpopular opinion vermoed ik (niet om op te scheppen overigens maar ik heb nog niemand gevonden die het met me eens is :+ ): van mij mogen mensen stoppen met het aan de hele buitenwereld willen verkondigen dat er een baby geboren is door huis en tuin te versieren. En dan moet het ook nog zo groot en 'origineel' mogelijk én blijft het geëtaleerd tot het kind zowat naar school gaat (iets overdreven ja, maar toch lang). Vind het echt een stom, ouderwets iets.
Zo, ik zit klaar voor de rotte tomaten ^)


Helemaal mee eens! Verschrikkelijk vind ik dat.. En als ze dan één worden mogen ze zo'n superdure taart naar de klote graaien met die vieze handjes.

Oh god, die cake smash fotoshoots. Verschrikkelijk

Waarschijnlijk in dit topic niet zo heel unpopular, maar ik vind sowieso al die babyfeestjes te overdreven. Gender reveal party, babyshower, dadchalor, babyborrel…Om nog maar te zwijgen over die over de top feestjes als het kind 1 is, die imo in 9 van de 10 gevallen alleen maar gegeven worden om interessant mee te doen op Instagram

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:10

MarcoBorsato schreef:
Sheran schreef:
Ik vind sowieso dat een baby niet echt iets is om te vieren _O-


Dat is wel het voordeel van alleen zijn, kun je ook niet per ongeluk zwanger raken :=

_O-

Zelf bewust en gelukkig kinderloos, maar waar ik me mateloos aan erger, zijn al die mensen die vinden dat ze zo goed bezig zijn voor het klimaat omdat ze geen kinderen hebben.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:17

Maar het gaat om onpopulaire meningen maar de helft van bokt is kindvrij dus hoe onpopulair is zo'n mening? Lekker recalcitrant. Lekker anders.

Oh nee, toch niet!

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:23

Gewoon kuddegedrag.
Elke unpopular opinion vist tenslotte stiekem gewoon naar bijval.

Nog een: mensen die roepen dat het zo druk was in het winkelcentrum, en hoe belachelijk dat is in de huidige situatie. Wat deed je daar zelf dan?

Zeedraakje

Berichten: 548
Geregistreerd: 04-12-09

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:44

Gelukkig toch wat gelijkgestemden. Hier krijg ik alleen maar beledigde blikken en opmerkingen dat ik het ook echt wel leuk zou vinden om te doen als ik een kleine had. Nou nee dus, ik hang ook geen uithangbord of een kruis met een pop eraan als iemand is overleden zodat iedereen op de hoogte is.
Misschien wel een idee trouwens :)*
Nou moet ik er bij zeggen dat iedereen om mee heen kinderen heeft of ze echt wil en ik niet dus daar zal mijn impopulaire visie in mijn omgeving vast mee te maken hebben...
Juist daarom fijn dat er hier ook zo over denken als ik!

Mars

Berichten: 33293
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 23:55

Kep italia vind ik echt zo lelijk.

Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:07

Zeedraakje schreef:
Gelukkig toch wat gelijkgestemden. Hier krijg ik alleen maar beledigde blikken en opmerkingen dat ik het ook echt wel leuk zou vinden om te doen als ik een kleine had. Nou nee dus, ik hang ook geen uithangbord of een kruis met een pop eraan als iemand is overleden zodat iedereen op de hoogte is.
Misschien wel een idee trouwens :)*
Nou moet ik er bij zeggen dat iedereen om mee heen kinderen heeft of ze echt wil en ik niet dus daar zal mijn impopulaire visie in mijn omgeving vast mee te maken hebben...
Juist daarom fijn dat er hier ook zo over denken als ik!


Oooooo dat ga ik onthouden voor als ik zelf overlijd.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:31

Zeedraakje schreef:
Gelukkig toch wat gelijkgestemden. Hier krijg ik alleen maar beledigde blikken en opmerkingen dat ik het ook echt wel leuk zou vinden om te doen als ik een kleine had. Nou nee dus, ik hang ook geen uithangbord of een kruis met een pop eraan als iemand is overleden zodat iedereen op de hoogte is.
Misschien wel een idee trouwens :)*
Nou moet ik er bij zeggen dat iedereen om mee heen kinderen heeft of ze echt wil en ik niet dus daar zal mijn impopulaire visie in mijn omgeving vast mee te maken hebben...
Juist daarom fijn dat er hier ook zo over denken als ik!


Er is een heel topic voor kindvrije mensen, dus daar zit je dan beter op je plek denk ik. Sowieso wel een leuk topic.

Alex van Warmerdam = God.

imaudy
Berichten: 5100
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:41

Askja schreef:
Gewoon kuddegedrag.
Elke unpopular opinion vist tenslotte stiekem gewoon naar bijval.

Nog een: mensen die roepen dat het zo druk was in het winkelcentrum, en hoe belachelijk dat is in de huidige situatie. Wat deed je daar zelf dan?


Ja inderdaad! :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110849
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 00:44

Hahaha, ja mijn schoonmoeder vorige week :')
"Vreselijk die drukte bij de kapper. Ik kon mijn kont bijna niet keren. Zo stom dat iedereen nu nog op het laatste moment gaat".
Wat doet u er zelf dan?
"Ja nee, dat is anders. Ik moest alleen even bijpunten. Dat doe ik iedere 6 weken dus die afspraak stond al"

Ja nee natuurlijk, dat is ook heel anders :') :+

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 08:18

Jildau schreef:
Zeedraakje schreef:
Nou ik heb écht een unpopular opinion vermoed ik (niet om op te scheppen overigens maar ik heb nog niemand gevonden die het met me eens is :+ ): van mij mogen mensen stoppen met het aan de hele buitenwereld willen verkondigen dat er een baby geboren is door huis en tuin te versieren. En dan moet het ook nog zo groot en 'origineel' mogelijk én blijft het geëtaleerd tot het kind zowat naar school gaat (iets overdreven ja, maar toch lang). Vind het echt een stom, ouderwets iets.
Zo, ik zit klaar voor de rotte tomaten ^)


Helemaal mee eens! Verschrikkelijk vind ik dat.. En als ze dan één worden mogen ze zo'n superdure taart naar de klote graaien met die vieze handjes.

_O- _O-
Mijn dochter wordt bijna 1. }:)

Jildau

Berichten: 9430
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 09:09

Flying_Angel schreef:
Jildau schreef:
Helemaal mee eens! Verschrikkelijk vind ik dat.. En als ze dan één worden mogen ze zo'n superdure taart naar de klote graaien met die vieze handjes.

_O- _O-
Mijn dochter wordt bijna 1. }:)


Collega heeft gewoon leuke foto's laten maken van haar kind rond z'n eerste verjaardag. Dat snap ik wel. Iets met leuk voor later enzo dat je goede kwaliteit foto's hebt in een leuke setting. Maar ik snap de taart slopen gewoon echt niet. Vind het sowieso smerig als zo'n kind van top tot teen onder gesmeerd is met eten. :') Whyyy

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 09:20

Mars schreef:
Kep italia vind ik echt zo lelijk.


Jaaa, dit dus!! Ik snap werkelijk waar níet waarom je zoveel geld uit wil geven aan een cap die zo lelijk is. Sowieso zoveel geld aan een cap uitgeven.

Flying_Angel

Berichten: 15739
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 09:28

Haha! Ik vind het ook vreselijk, kind onder het eten. Hier ook geen smashcake of groot feest. Ze snapt er toch niks van :+

Ashleytjuhh

Berichten: 6698
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 09:56

ik denk dat hij hier wel unpopulair is
maar veel vrouwen kunnen gewoon echt niet autorijden :o ( Ja ik ben zelf een vrouw) maar op de weg maken ze rare bewegingen , zitten erg dicht op het stuur en over inparken nog maar niet te spreken :n

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 09:58

Ashleytjuhh schreef:
ik denk dat hij hier wel unpopulair is
maar veel vrouwen kunnen gewoon echt niet autorijden :o ( Ja ik ben zelf een vrouw) maar op de weg maken ze rare bewegingen , zitten erg dicht op het stuur en over inparken nog maar niet te spreken :n


Ik denk dat dat niet voorbehouden aan vrouwen is.
Zat mannen die niet kunnen rijden, rare bewegingen maken en op twee vakken parkeren.

Esmee_RS

Berichten: 4890
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-21 10:12

verootjoo schreef:
Ashleytjuhh schreef:
ik denk dat hij hier wel unpopulair is
maar veel vrouwen kunnen gewoon echt niet autorijden :o ( Ja ik ben zelf een vrouw) maar op de weg maken ze rare bewegingen , zitten erg dicht op het stuur en over inparken nog maar niet te spreken :n


Ik denk dat dat niet voorbehouden aan vrouwen is.
Zat mannen die niet kunnen rijden, rare bewegingen maken en op twee vakken parkeren.

9/10 keer dat ik bij iemand denk “wat de f*ck doe jij op de openbare weg?” is het een vrouw. Vooral als je een kilometer er achter zit en de onzekerheid al opvalt.
Dus zeker een mening die ik deel :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41850
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 10:13

Ashleytjuhh schreef:
ik denk dat hij hier wel unpopulair is
maar veel vrouwen kunnen gewoon echt niet autorijden :o ( Ja ik ben zelf een vrouw) maar op de weg maken ze rare bewegingen , zitten erg dicht op het stuur en over inparken nog maar niet te spreken :n

Die ervaring heb ik eigenlijk niet. Hier zijn het vooral de bedrijfsbusjes waar je voor moet oppassen.

Vrouwen die dicht op het stuur zitten, kan ik me voorstellen. Auto's zijn op de gemiddelde lengte van een man ontworpen.

Anoniem

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 10:18

Als ik mij ergens aan erger zijn het 9/10 oudere mensen op de baan. Van mij mogen ze invoeren dat je vanaf een bepaalde leeftijd elke 3 jaar ofzo test moet laten afnemen. Die ouderen zijn echt het grootste gevaar op de baan vind ik.

Esmee_RS

Berichten: 4890
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-21 10:19

Dr. Martens vind ik verschrikkelijk lelijk :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41850
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 10:24

Balenciaga schreef:
Dr. Martens vind ik verschrikkelijk lelijk :+

Ik ook :)).