Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:17

Whale schreef:
Dan kunnen we denk ik al wel gokken wat je mening is :=


Precies, zeg dan helemaal niks :')

germie

Berichten: 26100
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:18

Er is hier weer een topic op slot gedaan omdat iemand netjes vraagt naar Primatour. Ik vind dat topics over zelfzorgmedicijnen en eventuele doorverkoop gewoon open kunnen blijven. We zijn toch allemaal nadenkende mensen. Bovendien is Primatour VRIJ verkrijgbaar, dus niets mis mee. Zelfs iets op recept mag je best naar vragen vind ik. Een voorbeeld zijn malariapillen, ik heb wat ik over had ook netjes doorverkocht de laatste keer (niet via bokt). NIets mis mee. Scheelt in de kosten voor beiden. En draagt weer bij aan een beter milieu.
En dan mag het wormenkuren uit het buitenland topic wel open blijven. DAt heet dan meten met 2 maten. Maar dat doet Bokt vaker helaas.
De ene persoon mag meer brullen dan een ander. In dit topic is elke mening toegestaan natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door germie op 18-11-19 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:19

Wat is er mis met primatour? Is daar iets raars mee?

purny

Berichten: 27582
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:20

Niobe schreef:
Whale schreef:
Dan kunnen we denk ik al wel gokken wat je mening is :=


Precies, zeg dan helemaal niks :')


Het gaat toch om een unpopular opinion

germie

Berichten: 26100
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:21

sureido schreef:
Wat is er mis met primatour? Is daar iets raars mee?

niets, maar kennelijk mag je niet vragen naar medicijnen? Lees 1 reactie maar eens. Ik vind juist dat zo'n topic open moet blijven, ook al zou je zeggen 'gezocht' is niet toegestaan. Het kan iemand wel helpen.
kimmie261 @ [MWS] Wie heeft er nog primatour liggen ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:27

purny schreef:
Niobe schreef:

Precies, zeg dan helemaal niks :')


Het gaat toch om een unpopular opinion

Ja, maar je deelt je hele mening niet? En dat is dan juist niet de bedoeling van dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:28

germie schreef:
sureido schreef:
Wat is er mis met primatour? Is daar iets raars mee?

niets, maar kennelijk mag je niet vragen naar medicijnen? Lees 1 reactie maar eens. Ik vind juist dat zo'n topic open moet blijven, ook al zou je zeggen 'gezocht' is niet toegestaan. Het kan iemand wel helpen.
kimmie261 @ [MWS] Wie heeft er nog primatour liggen ??

Je mag best vragen stellen over medicatie op bokt, het verruilen van medicijnen (ook als ze vrij verkrijgbaar zijn) is alleen niet toegestaan in Nederland. Dat komt omdat je nooit weet wat mensen met die pillen gedaan hebben en het dus heel gevaarlijk kan zijn.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:29

purny schreef:
Het gaat toch om een unpopular opinion


Racisme is niet bepaald unpopulair dus je kunt 'm dan lekker voor je houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:33

MarcoBorsato schreef:
purny schreef:
Het gaat toch om een unpopular opinion


Racisme is niet bepaald unpopulair dus je kunt 'm dan lekker voor je houden.

Hehe.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:54

Emmaa_ schreef:
Blijkbaar ook wel een unpopular opinion: ik vind het echt top dat de snelheid verlaagd is en ik ben een fanatieke automobilist die echt wel houdt van een rondje scheuren. Vooral in de randstad denk ik dat het heel veel gaat schelen in files en rijgedrag van mensen, het snelheidsverschil tussen auto's en vrachtwagens wordt minder groot waardoor je niet zo vaak op de rem hoeft en het rijdt in het algemeen gewoon chiller en zuiniger.


Ik ook hoor. Nederland is bijna 1 grote stad. Dan is 100 gewoon 100x veiliger dan 120 of 130. Bovendien komt er zo echt een einde aan al die tempowisselingen steeds op de snelweg. Je mag of 80 of 100 dan overdag. Veel duidelijker. En die 10 minuten op een bijna 100 km, als je die niet kan missen in je leven.

Ik heb dan weer de verschrikkelijk impopulaire opinie dat men heel snel wat moet gaan doen al dat vliegverkeer. Een milieubelasting lijkt me enorm goed. Net als dat het tijd wordt dat er btw en importheffing gaat worden betaald over pakketjes uit china/japan/taiwan voor alle prijsklasse. Dat soort dingen zijn gigantisch slecht voor het milieu.

Anoniem

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:57

Pakketjes uit China is weer een verhaal apart. Natuurlijk neemt de vraag voor transport toe, maar over het algemeen worden die kleine pakketjes in de 'gaten' in containers gepropt die toch al vertrekken. In die zin is het dus effectiever dan die containers inclusief gaten laten vertrekken.

Neemt niet weg dat de vraag nu enorm groot is waardoor het me niets zou verbazen als het uiteindelijke aantal containers toch toeneemt, maar ik denk dat dat echt een marginaal verschil is.

Foaly

Berichten: 4982
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:04

Dat hele Ali en Wish mogen ze wat mij betreft heel snel opdoeken := Niet alleen voor het transport, maar hoeveel plastic meuk heeft een mens nou helemaal nodig?

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:10

Emmaa_ schreef:
Pakketjes uit China is weer een verhaal apart. Natuurlijk neemt de vraag voor transport toe, maar over het algemeen worden die kleine pakketjes in de 'gaten' in containers gepropt die toch al vertrekken. In die zin is het dus effectiever dan die containers inclusief gaten laten vertrekken.

Neemt niet weg dat de vraag nu enorm groot is waardoor het me niets zou verbazen als het uiteindelijke aantal containers toch toeneemt, maar ik denk dat dat echt een marginaal verschil is.


Niet alleen het bijvullen van die containers is de milieubelasting he. Het vervoeren van die bedrijven naar die laatstations. Dan vervolgens hier het uitladen en het transporteren naar de mensen toe. Daarnaast zit alles in plastic verpakt. Dat is een dubbele milieuschade.
Mensen bestellen echt de meest rare dingen, de milieubelasting staat niet op tegen de voordelen. Daarnaast bestellen de mensen echt de meest idiote wegwerpartikelen.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 17:04

Foaly schreef:
Dat hele Ali en Wish mogen ze wat mij betreft heel snel opdoeken := Niet alleen voor het transport, maar hoeveel plastic meuk heeft een mens nou helemaal nodig?

Helemaal met je eens. (Sorry, daarmee maak ik natuurlijk je opinion iets minder unpopular... :D )

beert
Berichten: 2451
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 20:49

Aight schreef:
purny schreef:
Omdat ik dan als racist word bestempeld


Sommige dingen zijn ook gewoon racistisch. Ik vind niet dat racisme in dit topic thuishoort, dus als dat het is ben ik het met je eens dat je je mening voor je houdt.

Dan ben ik dan weer niet met je eens. De titel van dit topic is "onpopulaire meningen". Als je die mening vervolgens voor je moet houden, dan heeft het topic ook geen zin.

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 20:55

Ik denk alleen dat die mening niet heel unpopulair is aangezien de PVV/FvD ook veel aanhangers hebben :Y) En als je een beetje rondneust op facebook lijkt ineens iedereen die ‘unpopular opinion’ te hebben.

Amber_anne

Berichten: 6961
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:15

Mee eens als het een echte impopulair opinion was dan werden er dagelijks niet zoveel mensen mee geconfronteerd

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:48

Joh, deel je mening dan ook gewoon in plaats van al op voorhand zielig te doen dat je als racist bestempeld gaat worden. :+ Echt irritant dit. :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:50

Maandagen zijn helemaal niet zo poedersuiker als Rumag zegt dat ze zijn. Mietjes!

Esmee_RS

Berichten: 4893
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-19 22:04

Giolli schreef:
Maandagen zijn helemaal niet zo poedersuiker als Rumag zegt dat ze zijn. Mietjes!

Donderdag is poedersuiker dan maandag

Sheran

Berichten: 17248
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 23:55

Dat mensen niet meteen over het gebruik van de woorden neger, allochtoon en kanker moeten vallen, maar naar de context moeten kijken waarin het wordt gebruikt en pas dan besluiten of je moet gaan steigeren of niet.

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 09:56

Sheran schreef:
Dat mensen niet meteen over het gebruik van de woorden neger, allochtoon en kanker moeten vallen, maar naar de context moeten kijken waarin het wordt gebruikt en pas dan besluiten of je moet gaan steigeren of niet.


lol wat is er mis met kanker?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:10

Aight, volgens mij bedoelt Sheran het gebruiken van kanker als scheldwoord.

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:21

beert schreef:
Aight schreef:

Omdat ik dan als racist word bestempeld


Sommige dingen zijn ook gewoon racistisch. Ik vind niet dat racisme in dit topic thuishoort, dus als dat het is ben ik het met je eens dat je je mening voor je houdt.

Dan ben ik dan weer niet met je eens. De titel van dit topic is "onpopulaire meningen". Als je die mening vervolgens voor je moet houden, dan heeft het topic ook geen zin.


Voor mij zit er een verschil in: ''Ik ben het niet eens met het huidige vluchtelingenbeleid, want ....(er moet meer geld naar onderwijs, ik zeg maar wat)...'' Of roepen: ''Alle mensen met een migratieachtergrond.....''. Het eerste is imo niet discriminerend en mogelijk een unpopular opinion, het tweede is racistisch want je scheert mensen op basis van afkomst over één kam (wat volgens de wet gewoon verboden is).

En voor dat laatste zou in mijn ogen geen podium in dit topic (of op bokt algeheel) gegeven hoeven worden.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:23

Sheran schreef:
Dat mensen niet meteen over het gebruik van de woorden neger, allochtoon en kanker moeten vallen, maar naar de context moeten kijken waarin het wordt gebruikt en pas dan besluiten of je moet gaan steigeren of niet.


Reageer in topics als je dat ziet en klaag niet achteraf, zo irritant.