Hier vliegt er net weer een snelheidsduivel voorbij de deur. Je mag hier 70, maar 100 tot 120 is hier geen uitzondering, zeker op dit uur. Een weekje geleden heb ik de stad hiervoor een mailtje gestuurd en resultaat is dat ze hier binnenkort metingen komen doen. Als die aantonen dat hier idd zo vaak zoveel te hard gereden wordt, komen ze flitsen.
Wat ik hier allemaal lees, vind ik niet meer dan logisch dat het gemeld wordt. Maar ik dacht eerder aan het volgende: we waren van 't weekend met de familie in de dierentuin, en ik hoorde een koppel aan een medewerker vragen of er in het park wel gerookt mocht worden, want zij dachten van niet, maar hadden wel al regelmatig mensen zien lopen die het deden.
Blijkbaar zijn er toegewezen plekken waar roken enkel is toegestaan, maar ik moet toegeven dat ik dat bij ons vorige bezoek ook niet wist.
Als jij het wel zou weten, zou je die rokers dan gaan aangeven aan de medewerkers of ze er misschien zelf op aanspreken?
Mss was het in mijn OP niet helemaal duidelijk, maar ik doelde meer op zo'n dingen, niet de echte criminele feiten