Windows Moviemaker probleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PippaLuca

Windows Moviemaker probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 15:36

Hallo!

Ik heb een filmpje, waarvan ik een aantal delen eruit moet knippen. Dit deed ik altijd met Windows Moviemaker, omdat ik deze het fijnste vond hiervoor.

Nu wil ik dit weer gaan doen, alleen werkt MM niet mee. Telkens als ik op 'split' druk, gaat het mis. Dan wordt namelijk het '2e deel' van het filmpje wit:

Afbeelding

Daarna blijft MM maker hangen en doet niks meer..

Ik weet dat Moviemaker niet meer te downloaden is, maar ik hoop stiekem dat er nog een mogelijkheid is om hem aan de praat te krijgen, aangezien ik met andere programma's niet overweg kan..

Kan iemand mij misschien vertellen of ik de hoop op moet geven en zo niet hoe ik het op kan lossen..? :+

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Windows Moviemaker probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:41

Pfoe, geen idee of hier een oplossing voor is. Het gebeurde bij mij ook veel en toen ben ik gestopt met mm gebruiken :=

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:48

Ik mis moviemaker. Ik kan geen ander vergelijkbaar programma vinden.. MAar had ook wel vaak van die foutjes, of gewoon vast lopen..

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:52

Same here.
Iemand een suggestie voor een alternatief? Bij voorkeur een open source programma want ik ben wel een beetje klaar met Microsoft. Met Paint hebben ze hetzelfde geflikt.

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 16:09

Ik vind MM gewoon het makkelijkste in gebruik, nu al een aantal andere programma's geprobeerd, maar niks werkt zo fijn als MM.....

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:08

Heb je windows foto's al geprobeerd? Daar kun je ook videoprojecten mee maken en het is heel eenvoudig en eenvoudig in gebruik.