Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en hij dacht toen gewoon dat mijn telefoon uit stond.Blue_Monday schreef:Je krijgt direct voicemail, als je anoniem belt komt het wel erdoor, dus je kan het wel doorkrijgen.
Op whatsapp is het ook duidelijk te merken.
En mensen kunnen je met een ander nr bellen om erachter te komen of ze geblokkeerd zijn of niet.
Deoro schreef:Blue_Monday schreef:Je krijgt direct voicemail, als je anoniem belt komt het wel erdoor, dus je kan het wel doorkrijgen.
Op whatsapp is het ook duidelijk te merken.
En mensen kunnen je met een ander nr bellen om erachter te komen of ze geblokkeerd zijn of niet.
Op Whatsapp kun je het denk ik zien als diegene geen profielfoto meer heeft. Nu heb ik toch geen profielfoto dus geen idee of iemand het dan zou merken, heb denk ik niemand op blok staan.
Mondy schreef:Deoro schreef:
Op Whatsapp kun je het denk ik zien als diegene geen profielfoto meer heeft. Nu heb ik toch geen profielfoto dus geen idee of iemand het dan zou merken, heb denk ik niemand op blok staan.
Stel ik heb jou als contact en zou in mijn gewone contactenlijst een foto bij jouw profiel zetten. Dan zie ik die foto op het moment dat je mij op Whatsapp blokkeerd.
Dat je eerst geen foto had maakt dan niet uit.
Geld dus in alle situaties. Als ik bij een persoon een foto plaats bij hun profiel dan verschijnt die ipv geen profielfoto.
.Na tig keer te zeggen dat het echt niet zo is vroeg ik me het af.