Wat kan ik doen om het kleurverschil in godsnaam weer te egaliseren, behalve scrubben? Kan ik de beautysalon bellen en vragen (eisen
) dat ze het overdoen, of gaat dat sowieso geen mooi resultaat geven?Alvast bedankt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat kan ik doen om het kleurverschil in godsnaam weer te egaliseren, behalve scrubben? Kan ik de beautysalon bellen en vragen (eisen
) dat ze het overdoen, of gaat dat sowieso geen mooi resultaat geven?
Ehm, kan je het zelf bijkleuren? Misschien dat het nog moet intrekken en het morgen beter is? Haha I don’t know, heb het nog nooit gehad maar mooi zuur is het wel haha
LiesxAnne schreef:Sowieso niet helemaal over laten doen, dan word je te bruin.
Ik zou het toch licht scrubben en dan even afwachten tot morgen.
Heb het zelf ook een keer gehad met mijn benen, iets gescrubt en de volgende dag zag je het niet meer.
Castilja schreef:Oh neeee wat kloterig. Ik zou de beautysalon bellen om advies te vragen! Die hebben dit vast al vaker te horen gekregen. Verder zou ik ook even bij ze aangeven dat ze gerichter advies moeten geven, niet zweten is niet zweten.
Courses schreef:Oh damnEhm, kan je het zelf bijkleuren? Misschien dat het nog moet intrekken en het morgen beter is? Haha I don’t know, heb het nog nooit gehad maar mooi zuur is het wel haha
) maar ook weleens een kleine ramp weg te werken heeft vanwege niet al te snuggere acties... zoals je ‘s avonds insmeren met self tanner en dan gaan slapen in een slaapkamer van 30+ graden en het gek vinden dat ik dan ga zweten.