Welke portomonee heb jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Welke portomonee heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-19 23:19

Hallo Bokkers,
Ik heb altijd grote portomonees gehad. Ik heb er nu ook een grote, waar fijn al het briefgeld netjes erin kan zonder dat het kreukt. Nu is die wel erg groot waardoor het niet in een kleinere tas past of het is proppen en er past niks meer bij.. Niet zo heel handig dus. Nu ben ik aan het kijken voor een kleine. Formaat bankpas zeg maar. Hebben jullie daar ervaringen mee? Vinden jullie dat handig werken qua briefgeld met opvouwen enzo?

Ben benieuwd!

Saleisha

Re: Welke portomonee heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 23:27

Exentri wallet. Heel compact maar toch ruimte om briefjes fatsoenlijk in te doen.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 23:30

Ik heb echt zo’n hekel aan kleine portemonnees. Kan er niks in kwijt en vind het vervelend als ik Mn briefgeld moet vouwen. :D
Ik houd het bij mijn bear design portemonnee, waar ik geen 50 euro briefjes in hoef te vouwen en waar al Mn pasjes gewoon in kunnen.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 23:35

Heb voor de pasjes stocard op mijn telefoon. Dat scheelde een hoop ruimte in mijn portemonee.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 23:38

Ik heb een Secrid portemonnee. Ideaal. Raakte voorheen vanalles kwijt en dit past makkelijk in mn jas of broekzak. Enige nadeel is dat er geen muntgeld in kan dus dat zwerf nog wel rond in zakken en vakjes.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 00:02

Ik heb deze portemonnee; genoeg ruimte voor wat pasjes, ruimte voor briefgeld en bonnetjes én zelfs nog een ritsje voor geld. En hij past ook nog in een jaszak! Hij is er trouwens in veel meer kleuren nog dan deze link
https://www.thelittlegreenbag.nl/luxe/m ... IsQAvD_BwE

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 04:17

Ik heb alleen een pasjes portomonnee. Ik heb toch nooit contant geld :+ Van de action

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 05:47

Ik heb de meeste saaie portomonnee ooit :+ Volgens mij gewoon van de kruidvat.. maar wel met plek voor kleingeld, voor ongevouwen briefjes, voor voldoende pasjes en hij is nog klein ook :D
Lijkt als twee druppels water op deze: KLIK

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 06:11

Tutti_Frutti schreef:
Ik heb een Secrid portemonnee. Ideaal. Raakte voorheen vanalles kwijt en dit past makkelijk in mn jas of broekzak. Enige nadeel is dat er geen muntgeld in kan dus dat zwerf nog wel rond in zakken en vakjes.

Ik heb ook gewoon zo een secrid portemonnee. De paarse. :D

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 07:10

Hier ook een secrid! Nooit meer anders. Ik ben geen tassenmens en deze gaat altijd mee in mijn zak.

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:14

Ik heb ook een secrid. Mijn vader produceert het aluminium gedeelte dus ik had 10 jaar geleden mn eerste al. Elke paar jaar krijg ik een nieuw kleurtje <3
Kleingeld heb ik er altijd een paar munten inzitten voor kluisjes en karretjes in de supermarkt. De rest van mijn kleingeld stop ik thuis in een spaarpot

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:29

Ik heb een hele saaie van de Hema. is al wat jaartjes oud maar ik wil mijn briefgeld ook niet vouwen. Dez heeft alles wat ik zoek.

Afbeelding
Afbeelding

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:41

Ik heb een knalroze Zanzibar. Ik neem altijd hysterisch gekleurde, want dan raak ze minder snel kwijt.
Het zal me roesten of het briefgeld kreukt. Je geeft het toch uit. Ik vouw het op. Heb nooit veel cash op zak.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:43

Een lege!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:45

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:48

Simpele mannen portemonnee, past tenminste in mijn broekzak en kan toch genoeg in :Y)

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:14

Tutti_Frutti schreef:

Zo een heb ik dus ook, en ik wil niks anders meer!!
Ik heb een enkele, maar een vriendin van mij zo een dubbele, maar heerlijk!!!!!
Leuke kleurtjes inmiddels en verschillende modelletjes.
En dat kleingeld........nou dat doe ik in een ouderwets klein beugeltje.

Je ziet soms van die enorm uitdijende portemonnee's, die gewoon kleine handtasjes lijken.
Ieder zijn ding, maar niks voor mij :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:22

Ik heb een portemonnee van kurk, in april gekocht op Ibiza in een leuk winkeltje.
Niet te groot, niet te klein. Genoeg ruimte voor pasjes en ook voor kleingeld en andere bonnetjes en rommeltjes :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:24

Ik heb ook een Secrid (https://secrid.com/nl-nl/). Enkele muntjes passen er wel in en voor de rest van de pasjes heb ik ook Stocard op mijn telefoon. Ik wil niet anders meer.

Heb diverse portemonnees gehad en heb nog wel een hele mooie dure van leer liggen, maar vind het veel te groot.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:37

Ik heb een dubbele secrid. Heerlijk voor de bankpasjes en wat winkelpassen. De meeste heb ik echter wle op Stocard staan maar bv bonuskaart zit in de secrid.

Er kan veel briefgeld in en bv ook een bonnetje van de parkeergarage. Kleingeld heb ik in een kleingeld beursje. Die neem ik mee voor bv bij de kebap te betalen of de bakker

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:41

Bonuskaart werkt ook prima via Stocard hoor!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 09:42

Wauw wat veel reacties al! Ik zie indd dat vele kleine portomonee's hebben. Is eigelijk ook veel handiger :o ook hebben er veel een secrid, vergeten jullie dan nooit kleingeld? Missen jullie dat niet met bv parkeren ofzo?

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 09:42

miccamaaike schreef:
Bonuskaart werkt ook prima via Stocard hoor!

Stocard heb ik ook indd.. Staan de meeste pasjes wel op ja... Heb alleen zoveel kleingeld :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:45

Voor parkeren heb ik een app, dat kan bijna overal wel tegenwoordig. Of pinnen kan ook bijna overal. Maar gebruik voor parkeren eigenlijk altijd de ANWB parkeren app.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:51

Ik heb dus wel veel cash bij mij. Pin elke week mijn boodschappen geld dus dan heb ik dus briefpapier en muntgeld. Dat wil ik graag kwijt kunnen in mijn portemonnee. Ik moet 0,20 betalen om te parkeren bij de AH dus ik heb graag kleingeld bij me. Op deze manier pin ik niet alles...dan koop je veel sneller dingen dus deze manier werkt voor mij het beste. Ik heb tig pasjes maar ik gebruik er bijna niets van. :')