Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Het voordeel is ook het nadeel van school als scheidingsdag.
Je spreekt zijn vader minder face to face.
Daardoor ontvang je minder snel signalen als er wat speelt denk ik.
ikkedus schreef:Er zijn zat stellen die het inderdaad zo doen en het is voor de kinderen heel duidelijk.
Je zult toch wel moeten blijven communiceren. Er komen vanuit school regelmatig brieven mee naar huis of moeten dingen van thuis mee naar school. Dan moet je dat van elkaar wel weten.
Dat is waar ik als leerkracht de meeste dingen fout zie gaan. Mijn gymtas ligt bij papa en mama heeft me gebracht bijv.
Liselot schreef:ikkedus schreef:Er zijn zat stellen die het inderdaad zo doen en het is voor de kinderen heel duidelijk.
Je zult toch wel moeten blijven communiceren. Er komen vanuit school regelmatig brieven mee naar huis of moeten dingen van thuis mee naar school. Dan moet je dat van elkaar wel weten.
Dat is waar ik als leerkracht de meeste dingen fout zie gaan. Mijn gymtas ligt bij papa en mama heeft me gebracht bijv.
School gaat brieven ed zowel naar mij als naar vader sturen, dus dat scheelt.
Maar jouw laatste zin is idd even waar ik mee zit, hoe pak je dat handig aan
Liselot schreef:Week op week af willen we juist naar toe voor zijn rust en om de duidelijkheid die het geeft.
Momenteel is de verdeling zo:
Ene week: Di 17.00 naar papa, do 17.00 naar mama
Andere week: Di 17.00 naar papa, zo 17.00 naar mama
T vindt de wisselingen lastig omdat hij de spanning tussen vader en mij ook wel opmerkt (hoe zeer ik ook mijn best doe om amicaal en luchtig met hem om te gaab), dus we willen zo min mogelijk hoeven wisselen. Regeling die we nu hebben geeft al veel rust, eerder hadden we meer wissels en kortere momenten.