Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 21:01

Sassy schreef:
Lidl NL heeft in ieder geval geen mogelijkheid iets naar een afleverpunt te sturen.
Reden voor mij om daar niet meer te bestellen.


Jawel, je kan het adres van het afleverpunt in Nederland gewoon invoeren en dan wordt het daar afgeleverd.

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 21:04

SBravour schreef:
Ah ontzettend lief aanbod!!!

@Dreamguide hierboven werd eigenlijk besproken dat dat 'not done' is :D (overbodig, edit)
oh dat wist ik niet, ga ik rekening mee houden!


Regels in België ken ik niet precies, maar hier in NL heb ik zekere 'inside informatie' dat je gewoon het adres van het Parcel Punt kunt invoeren om het af te laten leveren. ;)

Zoe_97

Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 21:10

DreamGuide schreef:
SBravour schreef:
Ah ontzettend lief aanbod!!!

@Dreamguide hierboven werd eigenlijk besproken dat dat 'not done' is :D (overbodig, edit)
oh dat wist ik niet, ga ik rekening mee houden!


Regels in België ken ik niet precies, maar hier in NL heb ik zekere 'inside informatie' dat je gewoon het adres van het Parcel Punt kunt invoeren om het af te laten leveren. ;)

Als je terugleest zie je zowel mensen die werken in de sector in Nederland als in België aangeven dat die dingen die zo aankomen ik een afhaalpunt gewoon retour afzender gaan. Als dat toch een kee lukt heb je geluk dat je pakket tussen de mazen van het net door is geglipt.

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 21:21

Zoe_97 schreef:
Als je terugleest zie je zowel mensen die werken in de sector in Nederland als in België aangeven dat die dingen die zo aankomen ik een afhaalpunt gewoon retour afzender gaan. Als dat toch een kee lukt heb je geluk dat je pakket tussen de mazen van het net door is geglipt.


Ik heb terug gelezen hoor, en zonder in al te veel detail te treden, ik werk ook in die sector en hier is het heel normaal om het adres van het Parcel punt in te vullen. Zoiets weigeren vind ik erg bijzonder. Maar goed. :)

Kinke

Berichten: 20576
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 22:46

je zou dus gewoon een groot ding als een matras bij een Parcel punt laten afleveren?

xPabloBokt

Berichten: 9492
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 23:01

Ik heb gewoon prima ervaring met IKEA matrassen. Vriend en ik slapen al beiden 5+ jaar op Hovag matrassen en geen klachten over. Je moet ze wel even 24 uur laten uitdeuken alvorens je erop gaat slapen.

Verder is een luchtbedje zo gekocht, bij de Action bijvoorbeeld. Hoeft niet veel te kosten.

Diddykong

Berichten: 1475
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 00:07

In Nederland kun je vaak de leverdatum en tijd aanpassen. Ik weet niet of dat bij de bezorgers van het lidl matras ook mogelijk is? Anders kun je het matras misschien op je verhuisdag laten bezorgen, dan is ie er voor je gaat slapen ;).

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 09:08

Diddykong, helaas niet, je kan geen datum kiezen... :(

Diddykong

Berichten: 1475
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:10

Ook niet als je bij opmerkingen iets neerzet, zoals bezorgen die en die dag? Dan hoef je niet zo te slepen ;). Naja en anders keertje extra rijden.

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 09:16

Ja, al is dat keertje wel 3,5 uur enkele reis :+ Maar goed, is niet anders..

Sabbientje

Berichten: 4717
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:38

Sassy schreef:
Lidl NL heeft in ieder geval geen mogelijkheid iets naar een afleverpunt te sturen.
Reden voor mij om daar niet meer te bestellen.

Is dat eraf dan? Want eerst kon dat wel. Heb via Lidl wel vaker wat besteld en alle keren naar een afleverpunt laten sturen.

Diddykong

Berichten: 1475
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:09

Wat doen ze dan als je niet thuis bent? Als er nu niemand woont, kun je hem dan niet op het nieuwe adres bezorgen? Niemand thuis, dan gaat het automatisch naar zo'n afleverpunt toch ;)

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 10:18

Ik heb geen eigen voordeur, het is een studentenhuis. Helaas nog niet de nummers van de meiden die er nu zitten en wil niet anderen tot last zijn!
Bovendien bieden ze het vaak twee keer aan, dus dan heb je kans geen matras te hebben :+

Diddykong

Berichten: 1475
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:25

Bah, waardeloos zeg. Naja sterkte! Hoe snel bezorgen ze? Laatste optie is ff een ander matras meeverhuizen of luchtbed lenen en direct bestellen als je daar zit. Of dag ervoor of zo. En anders zijn mijn goede ideeen op :+

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 13:43

5 werkdagen is de levertijd.
Super bedankt voor het meedenken! De 5 werkdagen maken het ook weer een gedoetje, en het feit dat we er niet van 's morgens vroeg af zijn op de vrijdag :+

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Oeps, bestellen op de lidl site dmv afhaalpunt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 17:18

Ikea heeft trouwens prima matrassen hoor

Wij hebben nu ook weer Ikea
En na een jaar of 3 echt super tevreden mee

Met ex ook jarenlang op Ikea geslapen

Dobbelicious

Berichten: 328
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 17:27

SBravour schreef:
5 werkdagen is de levertijd.
Super bedankt voor het meedenken! De 5 werkdagen maken het ook weer een gedoetje, en het feit dat we er niet van 's morgens vroeg af zijn op de vrijdag :+


Ik weet niet wanneer je gaat verhuizen enzo, maar mocht het nodig zijn: ik woon in Gent en ben eventueel wel bereid om een luchtbed uit te lenen.

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 20:50

Dobbelicious schreef:
SBravour schreef:
5 werkdagen is de levertijd.
Super bedankt voor het meedenken! De 5 werkdagen maken het ook weer een gedoetje, en het feit dat we er niet van 's morgens vroeg af zijn op de vrijdag :+


Ik weet niet wanneer je gaat verhuizen enzo, maar mocht het nodig zijn: ik woon in Gent en ben eventueel wel bereid om een luchtbed uit te lenen.


Aaaaaah bokkers, wat zijn jullie ontzettend lief!
Ik houd het in mijn achterhoofd mocht het niet goed gaan met de levering :j