E-mail app

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

E-mail app

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-19 13:54

Oke, ik denk twee suffe vragen.. maar ik kom er even niet uit. :+

Vraag 1
Ik zoek een goede app (Android, zonder allerlei reclame enzo) waarbij je de e-mails gemakkelijk naar mappen kunt verplaatsen. In de app die ik nu gebruik, kan dat niet. En daar wordt mijn mailbox niet opgeruimder van.. Er moeten wel meerdere e-mailaccounts in kunnen.

Vraag 2
We hebben tegenwoordig een gezamenlijk e-mailadres, aangezien dat wel zo praktisch is. Behalve dat mijn man graag op archiveren klikt zodra ie een e-mail heeft gelezen en ik de e-mail dan uberhaupt nog niet heb gezien. Is het mogelijk om in te stellen dat dat archiveren alleen op zijn telefoon gebeurt, maar de e-mail bij mij gewoon blijft staan? (Hij heeft een iphone).

Wie heeft het magische antwoord? *\o/*

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:15

1. Ik gebruik gewoon de standaard mail-programma's van iPhone en WindowsPhone, kan je helaas niet helpen met Android.
2. Nee, dan kan voor zover ik weet niet. Mails staan op een server en niet op je telefoon, dus als je man iets archiveert wordt de mail op server-niveau verplaatst.

SDLT

Re: E-mail app

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:17

Dit kan, moet je de pop server gebruiken in plaats van de imap server. Ligt er wel aan wat voor e-mail adres het is, ik weet niet of als dit mogelijk is met bijvoorbeeld een gmail account. Met een email van een provider is dit gewoon mogelijk.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:43

AquaMail zweer ik bij :-)

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:53

Mijn man gebruikt myMail op zijn telefoon. Heel simpel en als het goed is, kun je er meerdere adressen aan koppelen.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:54

SDLT schreef:
Dit kan, moet je de pop server gebruiken in plaats van de imap server. Ligt er wel aan wat voor e-mail adres het is, ik weet niet of als dit mogelijk is met bijvoorbeeld een gmail account. Met een email van een provider is dit gewoon mogelijk.

Gmail bevalt mij prima. Simpel andere Emailadressen koppelen. Alles te verdelen over mappen, met of zonder kleurcode.
En te gebruiken op de Android laptop en pc. Desnoods alles synchroniseren tussen de apparaten

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:56

Ik gebruik Spark. Behalve als “gelezen” markeren kun je ze ook archiveren. Dat ruimt lekker op.
Hele fijne app. Of je apart kan archiveren weet ik niet. Wellicht handiger om je man te vragen dat niet te doen? Bij spark kun je hem wel vragen hem alleen te lezen en niet te archiveren.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-19 14:58

Thanks! Ik ga even kijken naar de pop en imap server!

Spark en Aquamail heb ik nog nooit van gehoord. Hebben anderen hier nog ervaring mee?

Oh, fijn dat de Gmail app dat van die mappen wel gewoon kan!