Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ashleytjuhh schreef:Ipv een mandje. Elke dag een bloem langs brengen met een handgeschreven kaartje, met wat leuks er op, bijv, wat je ze als vriendin voor je betekent, een leuke herinnering, een leuke spreuk die op haar van toepassing is?
CarinaR schreef:Met eten en drinken zou ik wel oppassen.
Ik reageer bijv op chocola. Krijg ik uitslag van. Dat wil je niet op je bruiloft. Ook niet ondanks ze male up gaat krijgen

moonfish13 schreef:Echt veel van alles wat men noemt tot nu toe zou ik van denken laat maar.
Ik zou echt stom staan kijken als ik mini deo kreeg
Mijn advies doe het goed en zoals het bij haar past of laat het achterwege.
Geen troep als sokken of deo...
Ik vind de persoonlijke berichtjes en dingen als drank etcetera wel leuk maar please sokken?
Rituals heeft trouwens ook mini’s van doucheschuim en alles wel volgens mij.
Anoniem schreef:Parfummini, een enkelbandje, een kleine deo, hartjessnoepjes, message in a bottle, een ouderwetse mooie zakdoek voor op de bruiloft, een kleine heliumballon, fotolijstje.
Frensie schreef:Anoniem schreef:Parfummini, een enkelbandje, een kleine deo, hartjessnoepjes, message in a bottle, een ouderwetse mooie zakdoek voor op de bruiloft, een kleine heliumballon, fotolijstje.
Ouderwetse mooie zakdoek is super goed idee. Als ik die met iets blauwigs erop kan vinden is het ook direct something blue.
Bij enkelbandje dacht ik eerst even aan wat anders haha zo crimineel is ze niet.
nee, ze mag vrij bewegen.