Ik heb van de week geprobeerd iets te downloaden. Superstom, want ik zag heel snel een bestand voorbij komen met TROJAN in de bestandsnaam
. Vervolgens heb ik alle items die ik gedownload heb weer verwijderd, via IObit Uninstaller 8.4.
Daarna heb ik een diepe scan uitgevoerd met Windows Defender die niets heeft gevonden. Ik heb nog Advanced Systemcare gedraaid (allemaal van IObit, dat is mij toen aangeraden via de BCC). Daarnaast heb ik nog een Malware Fighter.
Maargoed het probleem: Sowieso heb ik het idee dat mijn RAM geheugen overuren draait, via dat IObit heb ik schemaatje waarop staat hoeveel % gebruikt wordt en ik heb het idee dat dit hoger is dan voorheen.
Daarnaast loopt ie soms vast. Vooral wanneer ik te snel schakel tussen bepaalde schermen, dan krijg ik een scherm met 1 kleur te zien afhankelijk van waar ik naartoe ging. Mail geeft een blauw scherm bv. Maar het vervelende is dat die gewoon niet reageert dan. Dus dan moet ik gewoon via de aan/uit knop de laptop afsluiten.
Best wel irritant. Ik denk dus dat er nog wat troep opstaat. Heeft iemand nog een idee wat ik nog kan doen?