Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blue_Monday schreef:Oef das wel veel geld voor je leeftijd eerlijk gezegd. Misschien kan je tegen die tijd een ticket boeken ipv nu al?
AylaL schreef:Ik heb al bij een paar annuleringsverzekeringen gekeken en daar staat alleen als je getrouwd bent en gaat scheiden of als je op papier bij elkaar woont en het dna uit gaat. Anders kunnen ze niet zien hoe serieus je relatie is.
Heb ookal met mijn ouders besproken over de vakantie en hun vinden het prima maar wij gingen er met zen alle vanuit dat je een annuleer are ticket kon kopen, waarbij je het geld gewoon terug zou krijgen.
Tegen die tijd ben ik 17 en hij 18.
AylaL schreef:Blue_Monday schreef:Oef das wel veel geld voor je leeftijd eerlijk gezegd. Misschien kan je tegen die tijd een ticket boeken ipv nu al?
Ja inderdaad dat vind ik ook, niet dat ik alles zelf hief te betalen hoor betaal misschien 1/3 verder betalen zijn ouders de hele vakantie.
Ja dat kan ook maar ben bang dat tegen die tijd tickets nog duurder zijn.
GDG schreef:Niet handig dat je dat er dan niet bij zet. Het gaat dus om iets van 500 euro voor jou en de rest betalen zij? Dan zou ik voor mezelf afwegen of ik het risico wil nemen dat geld 'kwijt' te zijn mocht het uit gaan, dan kunnen zij eventueel iemand anders meenemen op vakantie.
Memories schreef:Hoe lang hebben jullie een relatie en zie jij dat nog wel een jaar duren? Idd goed kijken naar annuleringsverzekeringen want ‘gewoon’ een relatie die uit gaat is vaak geen geldige reden!
Eerlijk is eerlijk, jullie zijn nog vrij jong en geen jaren samen neem ik aan? Daarnaast geef je nu al aan dat het een hele klap geld is voor jou en je ouders. Ja je kan afwachten of er een last minute is maar dan is gokken en hopen dat het niet duurder is als het er al is. Heb je wel zin in die ‘stress’/onwetendheid?
Ik zou anders eerder een ander reisje met zn 2en boeken voor een pak minder geld, kun je toch van tevoren wat plannen en samen leuk op vakantie zonder dat je een hele investering kwijt bent als het mis gaat. Je wilt ook niet dat als de relatie toch niet zo leuk meer is over een half jaartje dat je het nog maar een paar maandjes uitzingt omdat je je geld niet wil verliezen en achteraf een rotvakantie hebt.
BarbaLala schreef:Op jouw leeftijd zou ik het er niet op gokken. Zeker niet voor dat bedrag. Het is inderdaad reëel gedacht dat je relatie dan over is, het hoeft niet maar het kan. In een jaar kan veel gebeuren. Ik zou inderdaad last minute een vliegticket kopen tzt, maar niet nu al.
Daarnaast; Is het wel zo'n ramp als je niet meegaat?
mylittlejoy schreef:Ik vind het wel logisch dat je hierover nadenkt. Je bent tenslotte net een half jaar samen en dit gaat over zomer 2020. Ik zou in het voorjaar 2020 gaan kijken naar tickets. Dan zijn ze nog niet ontzettend veel duurder en kan je al wat beter inschatten of jullie relatie 4 weken samen op vakantie aankan. En anders kan je altijd nog een lastminute ticket kopen.