Laptop verliest continu verbinding met wifi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BrechtCarlos

Laptop verliest continu verbinding met wifi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 19:52

Hoihoi,

Ik heb sinds gister een nieuwe laptop. Een Lenovo Yoga 530. Echter gooit hij om de 5 minuten de WiFi eraf. Aan mijn netwerk ligt het niet, die doet het altijd prima. Is dit een bekend probleem? Valt er iets aan te doen? Alvast bedankt.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:55

BrechtCarlos schreef:
Hoihoi,

Ik heb sinds gister een nieuwe laptop. Een Lenovo Yoga 530. Echter gooit hij om de 5 minuten de WiFi eraf. Aan mijn netwerk ligt het niet, die doet het altijd prima. Is dit een bekend probleem? Valt er iets aan te doen? Alvast bedankt.

Ik heb ook een Lenovo en had hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar ‘opgelost’ door het internet bedraad te gebruiken.

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 19:59

Annikab schreef:
BrechtCarlos schreef:
Hoihoi,

Ik heb ook een Lenovo en had hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar ‘opgelost’ door het internet bedraad te gebruiken.

Hmm daar heb ik als student niet echt zin in, bedraad internet haha. Vervelend zeg.

nynke55

Re: Laptop verliest continu verbinding met wifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:27

Ik heb hetzelfde probleem met mijn HP, in de kamer is het geen probleem, maar in de keuken is het telkens raak.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:28

Toevallig een laptop wat 2,4 en 5 GHz aan kan ?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:30

Herkenbaar probleem, ik had dit ook met mijn Yoga. Heb het nooit kunnen oplossen. Een WiFi-stick leek in eerste instantie te helpen, maar ook daarmee viel de verbinding soms plotseling weg.
Als je nog garantie hebt, zou ik hier zsm mee terug gaan. Ik was daar zelf helaas te laat voor.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:32

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 22:33

Bedankt voor jullie hulp en tips. Ik ga de laptop terugsturen, heb weinig zin in gedoe. Laptop voor school moet gewoon in orde zijn haha.