Ik moet nu toch maar eens nieuw kleding gaan halen, maar ik ben zo'n persoon die onwijs kieskeurig is..
Ik ben iemand die niet graag shopt en het eigenlijks altijd wel uitstelt.
Ik vind het lastig om een leuke stijl of iets dergelijks te ontdekken en als ik nu in mijn kast kijk is het niks bijzonders. Alleen maar eentonige kleuren vaak. Ik ben er niet tevreden over ook.
Ik ben bang dat ik uit eindelijk iets 'kinderachtigs' zal aantrekken Omdat ik bijna geen smaak heb hiervoor.
Ik ben zelf nog erg jong 18. En ben niet iemand die zo mee zal gaan in de mode. Maar hoe ik mij nu kleed vind ik ook 10x niks.
Ik ben vrij onzeker van mijzelf op gebied van nieuw kleding aan gaan trekken, ik vind het een te grote stap om bijvoorbeeld met de mode mee te gaan in eenkeer.
Nu moet ik toch nieuw kleding gaan bestellen maar weet iemand een geschikte site? Eentje die niet standaard 1 kleur soorten kleding verkoopt of allemaal bloemetjes of aparte teksten erop heeft staan.
Ik zal het uit Eindelijk op mijn studie aan moeten trekken etc.
Durft te vragen, weet iemand een website of tips?
In het kleding topic bijvoorbeeld. Weet je wel wat voor soort iets je leuk vind ? Anders gewoon een dagje gaan shoppen. Dan kan je het passen. Ik vind zelf de only altijd leuk. Genoeg keus.
) heeft gebruik gemaakt van de personal shopper van zalando.