Toetsenbord Medion Laptop stopt er af en toe ineens mee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Toetsenbord Medion Laptop stopt er af en toe ineens mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-19 21:17

Misschien iemand hier nog een briljant idee :D

Mijn medion (MD 61100) laptop heeft wel vaker rare kuren. Zo weigert het beeld na slaapstand af en toe dienst tot ik de adaptor afkoppel en weer aankoppel. Dan is het beeld meteen terug. Laatst had ie een oud trucje uit de kast gehaald. Mijn toetsenbord vertraagt dan tot niveau onwerkbaar ZOLANG hij aan de lader ligt. Haalde ik hem er vanaf was er niets aan de hand. Lang zoeken heeft verhalen over vergelijkbare problemen opgeleverd maar dusdanig gedateerd dat de oplossing niet 1 op 1 over te nemen was. Op dit moment lijkt dat probleem weer verholpen (ik vermoed omdat hij helemaal vol is) en haal ik hem angstvallig niet meer van de lader af.

Het huidige probleem echter: Af en toe, zomaar midden in iets wat ik aan het doen ben stopt mijn toestenbord met reageren. Maakt niet uit welke toets. Laptop functioneert verder nog prima dan, muis doet het, alleen toetsenbord niet meer. Laptop opnieuw opstarten lost het probleem onmiddelijk op. Máár het is natuurlijk wel ontzettend irritant. Dus ik zou graag weten wat de oorzaak is, of liever nog de oplossing. Iemand die toevallig dit (of het voorgenoemde probleem) ook heeft gehad en de oplossing weet? Ik hoor het graag!!