Zeker en mobiel!?! Verkoper aan de deur (riolering)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Zeker en mobiel!?! Verkoper aan de deur (riolering)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-19 11:19

Hallo

Ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met zeker en mobiel?

Ik had net een verkoper aan de deur met een mooi praatje.
Ik vroeg of ik er even over na mocht denken en overleggen. (Woon alleen, maar ja dat weet zij niet)
En toen begon ze een beetje tegen te sputteren. Moeilijk moeilijk.

Ja dan ben ik er rap klaar mee...

Toen ze weg was toch even internet gecheckt. En ik kom echt hele uit een lopende revieuws tegen.

BigOne

Re: Zeker en mobiel!?! Verkoper aan de deur (riolering)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 11:48

Heb je wel eens een verstopping gehad in je woning?? Dit zijn van die contracten waarvan de aanbieders hopen dat je nooit iets met de riolering krijgt. Je betaalt een bedrag per jaar maar zelf ontstopper kopen en geen rotzooi in je afvoer dumpen is echt heel veel goedkoper. En zit het buiten je perceel dan is de gemeente aansprakelijk.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-19 12:04

bigone schreef:
Heb je wel eens een verstopping gehad in je woning?? Dit zijn van die contracten waarvan de aanbieders hopen dat je nooit iets met de riolering krijgt. Je betaalt een bedrag per jaar maar zelf ontstopper kopen en geen rotzooi in je afvoer dumpen is echt heel veel goedkoper. En zit het buiten je perceel dan is de gemeente aansprakelijk.

Nog niet. Maar ik woon hier nog maar 3 weken.

Toen er hier laatst de hemel open ging ( echt mega bak met water in korte tijd)
Kwam het water in mijn wc wel omhoog.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:12

Niet doen. Meeste verstoppingen kan je zelf oplossen en zo niet, dan vind je ook zonder servicecontract wel iemand die binnen 24 uur langskomt en dan kost het je geen 122 euro per jaar.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-19 12:14

Dani schreef:
Niet doen. Meeste verstoppingen kan je zelf oplossen en zo niet, dan vind je ook zonder servicecontract wel iemand die binnen 24 uur langskomt en dan kost het je geen 122 euro per jaar.

Zij gaf aan dat alleen voorrijkosten al 100€ waren. En dan kwam ik zo op 300€ uit. :')
Vond dat al niet heel geloofwaardig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:16

Ik heb ze ook wel eens aan de deur gehad, nu houd ik sowieso niet van die opdringerige verkopers.. Maar ik heb dat toen eens doorgerekend en het kon echt niet uit. Je hebt nooit jaarlijks een ontstopper nodig (onder normale omstandigheden) dus kun je dat geld beter opzij zetten..

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:17

Zou er ook geen lid van worden, irritant dat ze zo wilde opdringen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:19

Wanneer tijdens een gigantische bui het water in je wc naar boven komt is normaal, riool kan het dan net niet af en daar heeft dan iedereen in de straat last van.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-19 12:20

Bedankt allemaal. Door jullie reacties is het mij duidelijk.
Ik hou het wel in eigen hand!
:)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:22

Als je niet al te veel troep door de afvoer mikt, heb jij echt niet jaarlijks verstopping. Wij wonen nu 30 jaar in dit huis (oud huis) en we hebben misschien maar 5 of 6 x een verstopping gehad, waarvan misschien maar 3x een bedrijf ingeschakeld. Mijn man heeft een spiraal gekocht die op de hogedrukreiniger kan en simpele dingen kunnen we zelf verhelpen. Dus , ik vind het zonde geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:27

Ik heb nu een heel oud huis en soms merk ik weer dat de douche afvoer minder goed loopt. Gooi ik er wat van die vloeibare ontstopper (gewoon die van de action) in en gaat ie weer prima.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:55

Wij hebben wel echt super ervaring met zieker&mobiel! Ons huis bleek niet goed aangesloten te zitten en ze hebben zelfs de tekeningen van de riolering bij ons huis opgevraagd bij de gemeente en mega veel werk gehad!
Doordat de buis onder ons huis te horizontaal lag hadden wij de ene na de andere verstopping. Zij hebben dit opgelost en kostte geen cent extra!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:12

Nooit een impulsieve keuze maken met deurverkopers, heel goed dat je er eerst over na wilde denken! Als de verkoper moeilijk gaat doen, dan gaat bij mij de deur direct dicht. Dááág! :evaw:

Ontopic: zelf geen ervaringen met zeker & mobiel.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:21

Dit bedrijf is onderdeel van Quick Promotions BV. Ik heb daar in een grijs verleden diepvriesproducten voor proberen te verkopen. Was van korte duur. Je moet je minimum order erdoor drukken, ook aan dat oude vrouwtje met mini vriesvak wat nooit zou passen. Als je als potentiële klant nee zei werd er door collega's nadat je de deur dicht had gedaan rustig een kabouter of ander beeld uit je tuin gejat en deze stonden als trofeeën op kantoor. Als je op proef meeging en je gaf halverwege de dag aan dat je het niks vond kon je ter plekke uitstappen, ook als je op dat moment met je team een uur rijden van huis af was. Onnodig te zeggen dat ik het er maar heel kort uitgehouden heb zeker? Ze hadden ook een onderdeel met containerreiniging en zeker & mobiel bestond toen ook al. Mijn advies voor alles wat gerelateerd is aan deze firma: ver vandaan blijven. T zou inmiddels anders kunnen zijn maar persoonlijk zou ik het niet willen uitproberen :o

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 08:22

Wij hebben zeer goede ervaringen met dit bedrijf. We laten ze standaard 1x per jaar komen om alles te checken een te reinigen. Niét nodig, maar ze doen het wel een nog extra zaken ook indien gewenst (vernieuwen regenpijp)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 09:00

daantjuhhh schreef:
Dani schreef:

Zij gaf aan dat alleen voorrijkosten al 100€ waren. En dan kwam ik zo op 300€ uit. :')
Vond dat al niet heel geloofwaardig.

Wij hebben ook 1x verstopping gehad toen we hier net woonde.
Toen RRS (van die reclame) laten komen en we waren totaal rond de 130 euro kwijt. Volgens mij was dat hun standaardtarief, daar kwam alleen nog bij als ze langer dan gemiddeld bezig waren.