De eeuwige single.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sara18

Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 10:30

Ik meld mij ook! Ik ben dan wel nog maar negentien waardoor er nog een hele wereld voor mij openligt.... maar ik moet zeggen dat ik mij prima vermaak zo.
Nadat ik mijn halve jeugd verspild heb (14 jaar tot 18 jaar) aan een relatie vind ik het nu wel prima.
Lekker studeren, paard onderhouden, bijbaantje en wat stappen zonder gedoe.

Wel geef ik toe dat ik genoeg berichtjes krijg via instagram etc. Maar.... daar heb ik geen behoefte aan. Voor mijn idee lopen de jongens van mijn leeftijd mentaal zo achter. Serieus studeren, wat is dat? Blijven zitten is het nieuwe motto. Een serieus gesprek, wat is dat dan? Alles draait toch om alleen naar bed te gaan? :+

Nee... aan zulk soort gevallen heb ik dan weer geen behoefte :=

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 10:32

Ik heb ( meer dan) eens iemand afgewezen en die persoon ging ook helemaal uit zijn plaat haha, hij ging mijn hoofd op naakt foto’s zetten en op internet zetten :') ik kwam niet meer bij hahah

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 10:47

Ik kom me trouwens ook melden. 24 jaar en nog nooit een relatie gehad. Wel dates gehad en 1 dag een relatie gehad waar ik het spaans benauwd van kreeg en dus gelijk de volgende dag weer uit heb gemaakt :') Er is wel een klein deel in mij die echt naar liefde zoekt. Dat is echt het innerlijke kind die in het verleden te weinig liefde heeft gehad en die het nu dus zoekt. Maar eigenlijk vind ik de liefde dood eng :') Ik weet niet of het wel wat voor mij is. Ik heb volgens mij verlating en bindingangst. Ik weet ook dat ik de slechtste versie van mezelf ben als ik met jongens bezig ben. Ik word erg onzeker en totaal niet relaxed. Denk over allerlei dingen te diep na en daar word ik echt moe van. Ik vind het verschrikkelijk eigenlijk. Als single ben ik veel relaxter en stabieler. Soms zie ik mezelf echt als de eeuwige vrijgezel met veel dieren. Ik heb ook geen grote kinderwens.

Woestein

Berichten: 2846
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 11:58

LukieBradley schreef:
Bambi1995 schreef:
Ik heb wel eens tinder gehad en had een jongen waar ik mee ging chatten. Toen ik een paar keer wat langzaam was met reageren. Kreeg ik meteen een lading stront over me heen. Ik was de liefde nooit meer waard en als hij me ooit tegen zou komen dan zou hij me wat aan doen. Ik mocht ook dood neervallen.


Klinkt een beetje als familie van de gek die mij lastig viel 8)7


En familie van die gek van mij..
(Komen die van jullie toch niet toevallig uit Leeuwarden????)

Ben wel op sollicitatie speeddate geweest en dat was echt niets voor mij...
Dus denk dat een speeddate met mannen ook niets voor mij is...

Schuur_

Berichten: 4904
Geregistreerd: 09-08-05

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 13:58

Ik ben via dare to date gegaan. De eerste keer alleen maar 2 hele leuke meiden leren kennen. Met die ben in dus ook weer terug gegaan. Het waren 13 mannen deze keer. En goh ja, iedereen zoekt iets anders. De ene wordt wild als die een leraar voor zich heeft terwijl de ander liefst wegrent als iemand zegt dat zijn hobby hiken is.

mylittlejoy

Berichten: 3293
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:29

Schuur_ schreef:
Viel goed mee maar die zitten er ook tussen. Ik was meer geïntimideerd door die andere meiden. Daar waren zo een knappe verzorgde bij! Zit ij daar in mijn jeans en laarzen 8-) Had voor de gelegenheid wel iets met mijn haar gedaan en wat make up maar joh. Dat die meiden nog single zij of niks zo kunnen vinden snap ik niet.


Dit bericht vind ik dan eigenlijk stiekem wel apart. Het topic gaat al 30+ pagina's over alle aannames die worden gedaan van de singles en dan vul je dat nu zelf voor een ander in. Dat die meiden er goed en verzorgd uitzien, maar "nog" single zijn, power to them! Misschien hebben ze simpelweg de lat wat hoger liggen en gaan ze niet voor het eerste beste wat voorbij komt. Of misschien hebben ze gewoon zin in een leuk avondje.

Daarnaast, voel je daardoor niet geïntimideerd. Als je die klik hebt met iemand, dan maken je jeans niets uit. Voor iets wat langer duurt dan een paar nachten moet er meer zijn dan een leuk uiterlijk.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:50

Er zijn ook veel knappe, verzorgde dames die door allerhande zaken geen relatie hebben, er nooit lang in blijven, een tegenslag hadden, ... Niet iedereen valt op barbie of Ken of puur op een bepaald type uiterlijk.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:20

Amable schreef:
Wat bij mij altijd een enorme afknapper is is een man die op enig moment zegt "maar met zoveel werk en dieren enzo, heb je dan wel tijd voor een relatie?"
Ik vraag me altijd af wat zo iemand verwacht, dat je als vrouw hele dagen thuis zit te wachten tot er een prins langs komt? Ik leef mijn leven, doe leuke dingen en ben actief. Tijd is prioriteit, voor de juiste persoon maak ik heus wel tijd.


Whaha nou precies dat! Ik hoor dat ook wel eens. Maar dan dus gewoon van mensen om me heen die vragen of ik inmiddels al iemand heb..
'Jij hebt het toch veel te druk voor een relatie!'
Eh duh!

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:21

Voor de juiste persoon maak je wel tijd, maar die opmerking zou ik ook bij voorbaat op afhaken.

Chanen

Berichten: 1706
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:49

Om eerlijk te zijn vraag ik me dat bij mezelf juist regelmatig af. Tuurlijk, voor de juiste persoon maak je tijd, maar die persoon moet je wel eerst leren kennen en daar moet je al tijd voor vrij maken.
Ik heb lang niet altijd zin om tijd en energie te investeren in daten, wetend dat de kans groot is dat het toch nergens op uitdraait en ik in die tijd ook tig andere dingen had kunnen doen.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:50

Een maatje van me is wel eens op speeddate geweest, hij vond het erg leuk om te doen. Niet per se iets als standaard wekelijks uitje ofzo maar het is niet alsof je wat te verliezen hebt :))

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:01

Chanen schreef:
Om eerlijk te zijn vraag ik me dat bij mezelf juist regelmatig af. Tuurlijk, voor de juiste persoon maak je tijd, maar die persoon moet je wel eerst leren kennen en daar moet je al tijd voor vrij maken.
Ik heb lang niet altijd zin om tijd en energie te investeren in daten, wetend dat de kans groot is dat het toch nergens op uitdraait en ik in die tijd ook tig andere dingen had kunnen doen.



Ja maar dan ga je al gelijk van het slechte uit dus, als je niet inversteerd wordt het natuurlijk nooit iets

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:09

Het mooie is natuurlijk wel dat je met de huidige technologie niet heel veel tijd hoeft vrij te maken voor iemand
Je kunt al best klikken via online chats (of dat nu tinder of whatsapp is). En het zorgt er ook voor dat als je toevallig in de buurt bent je iemand kunt vragen of hij/zij misschien koffie of een drankje wil doen :j Zo ben ik laatst nog aan een date gekomen haha, toen mijn trein ineens was gestrand in de stad waarvan ik toevallig wist dat een festivalflirt woonde. Heb een leuke avond gehad :D

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:26

Hebben mensen hier wel eens speeddaten gedaan? Zo ja, hoe is dat bevallen?

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:31

Nooit gedaan, wel nieuwsgierig naar, alleen zitten wij in een verschillende leeftijds klasse denk ik haha anders hadden we best eens samen kunnen gaan

DreamGuide

Berichten: 2017
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:50

Chanen schreef:
Om eerlijk te zijn vraag ik me dat bij mezelf juist regelmatig af. Tuurlijk, voor de juiste persoon maak je tijd, maar die persoon moet je wel eerst leren kennen en daar moet je al tijd voor vrij maken.
Ik heb lang niet altijd zin om tijd en energie te investeren in daten, wetend dat de kans groot is dat het toch nergens op uitdraait en ik in die tijd ook tig andere dingen had kunnen doen.



Dit is letterlijk ook het probleem waar ik mee zit. Ik heb éigenlijk gewoon geen tijd over.

Chanen

Berichten: 1706
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:54

@Silly: Ik date ook wel, maar bij vlagen. Wanneer het weer eens nergens op uit draait, ben ik er vaak wel weer even klaar mee. Het werkt erg demotiverend als het telkens nergens op uit draait.
Helaas kom ik in het dagelijks leven niemand tegen met wie het voldoende klikt, dus ik moet wel investeren om iemand te ontmoeten, maar het liefst zou ik zo iemand tegen het lijf lopen. Op een plek waar ik toch wel kom, zodat ik op die manier iemand in mijn eigen omgeving kan leren kennen.

@FennaK: Tot nu toe ben ik twee keer wezen speeddaten en beide keren zijn mij goed bevallen. Je moet alleen even goed kijken in welke leeftijdscategorie je inschrijft. De eerste keer was ik net 30 en had ik me ingeschreven voor 30-45 jaar, maar de meeste mannen zaten aan de bovengrens. Vorige keer daarom voor 25-38 jaar ingeschreven.

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:40

Ja zou ik ook het liefst en heb dat toen ook jarenlang op zijn beloop gelaten, met het gevolg dat ik nu al 19 jaar alleen ben, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil.
Red mij prima alleen hoor, zit ook niet te miepen in mijn eentje, maar lijkt mij zoveel leuker met zijn tweeen met ups en downs natuurlijk.

En Heb inmiddels al zoveel afwijzingen gehad dat ik er aan gewend ben geraakt en gewoon vrolijk verder ga :P

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:46

Ik kom me ook maar even melden.
Pas 21 maar... mannen... de meeste zijn echt geen touw aan vast te knopen. Het is maar gokken wat ze van je willen en verwachten...

Schuur_

Berichten: 4904
Geregistreerd: 09-08-05

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:17

Hier ook 2x gespeeddate en zelfde tip als hierboven.

Eerste keer had ik 28 tot 38 maar dat waren best oude mannen. 2e keer 25 tot 35 en was heel leuk.

Eerste keer was ik ook alleen geweest maar 2 meiden leren kennen dus het was toch gezellig.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:27

Ben nu weer een vent tegen gekomen >;)
Ow, je hebt al een langere tijd geen vent gehad? Dan sta je vast droog. Tijd voor een one night stand dus.... >;)

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:32

Hmmmm oké en wat zei jij, ja klopt, maar kom maar geen leuke mannen tegen? :+ hahha

Wat een eikel zeg
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 12-08-19 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

mala26

Berichten: 5012
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:32

Next.......

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:40

Silly1972 schreef:
Hmmmm oké en wat zei jij, ja klopt, maar kom maar geen leuke mannen tegen? :+ hahha


Daar hebben ze nu hele handige oplossingen voor. Heb geen vent nodig behalve voor het zware klus werk in en rond huis. Interesse? :') :') :') _/-\o_

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:44

Mannen met hun nivea altijd.. Gisteren ook 1, of ik lekker van mijn vakantie aan het genieten was... Hoezo? Welke vakantie? :')